-GoldWing- Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) Hey, ik wil graag een online event spelen met mensen hier op het forum die COD: WOW hebben voor de Xbox 360! Wanneer: 10 januari om 14:00 Waar: achter je xbox 360 Events! 2x zombie mode 1x team deathmatch en als we tijd overhebben en als we zin hebben kunnen we nog gaan stemmen welke gamemode we doen als laatste game! Ik hoop jullie op 10 januari te zien!! ps. zet beneden even jullie gamertag neer en of je een headset hebt en wat je specialiteit is met World At War Greetzzz -GoldWing- Gaat niet meer door vanwege m,n xbox die stuk is! Bewerkt: 9 januari 2009 door -GoldWing- Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 5 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 wie o wie komt er? sorry voor dubbelpost! Reageren
-Trix- Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 verdorie ik wou mee doen Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 je kan nog steeds meedoen maar hij wordt wel verplaatst! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.