Jump to content

Bom auto missie


Sentenell

Recommended Posts

ik had steeds een kleine rondje gedaan rechtdoor waar de missie''psycho killer'' was bij de politieauto linksaf,rechtdoor,links en dan de hele tijd zo kan je hem ook halen.

P.S. knal niet tegen auto's

Bewerkt: door Tommigun
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ik ben meteen nadat de missie begon richting de film studio (prawn island) gereden, dan de eerste rechts, langs de brandweerkazerne en het politiebureau via de snelweg door little haiti en little havana naar vice port. vlak voordat de snelweg in tweeen splitst in vice port moet je heel snel draaien (met de handrem) en dan terugrijden. als je dan weer langs de brug van 'dat rijke ventjes eiland' (starfish island) komt, is de bom ontmanteld.

Link to comment
Delen op andere websites

Je bumpt en hij heeft de missie al lang gehaald hoor. ;)

Dat maakt toch niet zoveel uit, het kan altijd handig zijn voor mensen die de missie nog moeten halen, aangezien deze missie niet één van de makkelijkste is. In de walkthrough staat één mogelijkheid beschreven, ik ben ook een keer over de brug vanaf Little Haïti naar Vice Point gegaan en vanaf daar over het strand gaan jagen, toen was de bom ook ontmanteld, je moet maar zien hoe je hem haalt, het vliegveld kan ook nog voor als je bij VicePort bent, het terrein van Cabmaggedon, en ga zo maar door, plekken genoeg. Het enige wat je moet doen is hard rijden en geen gas teruggeven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...