Jump to content

account linking niet op tijd gedaan dus...


el_hombre

Recommended Posts

hoi

ik had in het begin dus gta geinstalleerd, maar omdat die account linking enzo niet goed gin ben ik maar gewoon beginnen spelen zonder die account linking.

nu gisteren heb ik dit alles in orde gekregen met het oog op online te spelen, maar mijn achievements staan allemaal op 0

ik werd noghthans altijd ingelogged in het spel onder mijn naam

nu als ik wil spelen begint het spel gewoon helemaal opnieuw

wat kan ik hieraan doen

zodat ik toch online kan spelen met al mijn vooruitgang in het spel en niet alles moet herbeginnen

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

hoi

ik had in het begin dus gta geinstalleerd, maar omdat die account linking enzo niet goed gin ben ik maar gewoon beginnen spelen zonder die account linking.

nu gisteren heb ik dit alles in orde gekregen met het oog op online te spelen, maar mijn achievements staan allemaal op 0

ik werd noghthans altijd ingelogged in het spel onder mijn naam

nu als ik wil spelen begint het spel gewoon helemaal opnieuw

wat kan ik hieraan doen

zodat ik toch online kan spelen met al mijn vooruitgang in het spel en niet alles moet herbeginnen

alvast bedankt

Volgens mij kan dat niet. Ik ben ook opnieuw begonnen. (ik was ongeveer op de helft van Dukes/Broker/Bohan) Je moet dus gewoon opnieuw beginnen. Als het goed is ken je de missies al.

Link to comment
Delen op andere websites

ok we zullen dit dan maar doen he

ik had net meltdown gedaan

greets

heb je hem niet gesaved? want ik kon gewoon mijn savegame starten, misschien kan dit ook? alleen de achievments moet je dan wel opnieuw doen. (weet niet of dit werkt bij jou maar bij mij werkte het wel.)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...