vice Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Hey, ik heb een RuneScape clan gemaakt en ik zou er graag een Signature willen hebben voor linksboven bij het forum(zoals je hier ook bovenaan een afbeelding hebt). Type: Signature Stijl: Graag een beetje middeleeuws achtig Grootte: 375x200 ongeveer (het mag iets groter maar niet te veel) Afbeelding: Als het kan met dat iets maken(die RuneScape rechtsboven moet er niet echt op en er mag wat op geknutseld worden het moet niet helemaal overgenomen worden). Tekst: The Kings Of RuneScape (en als je dat kunt ook ergens 70+ clan erbij zetten). Rand: Dit hoeft niet Kleuren: Ik weet niet of je dit nodig hebt maar kleuren die een beetje bij de middeleeuwen horen, dus beetje donkere kleuren of zo Render (optioneel): Niet dat ik weet. Extra (optioneel): Niet dat ik weet.
vice Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Kings Of Runescape Tag. Dank je! Die is echt mooi. Nu even zoeken waar ik die op het forum kan toevoegen(ik ben het nog niet tegengekomen, het is een PHPBB3 adminpaneel dus tja). Maar alvast bedankt .
Recommended Posts