Gta_on_ps3 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) ik heb iemand die graag een mooi plaatje voor zijn 'familie' wil ik krijg er zeg maar Punten voor dus als iemand voor mij iets wil maken Niet te moeilijk ik zal een voorbeeld posten hoe ik het wil alleen jij moet het proffesioneel laten lijken Grootte 500x150 Wat moet er in staan: Kijk naar het voorbeeld Wil je wat effecten toevoegen Het is voor een clan dus een beetje stoer de eerste die er staat is de basis en de tweede hoe de tekst in het plaatje moet staan Bewerkt: 4 januari 2009 door Gta_on_ps3
Traser Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) Bewerkt: 4 januari 2009 door Traser
flippie13 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 hopen dat je hem mooi vind, ik ben nog beginner
Gta_on_ps3 Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 hopen dat je hem mooi vind, ik ben nog beginner Hij is mooi alleen de tekst wat onduidelijk >>> Door -Matthijs-: Aanvrag i.v.m. met ban van Gta_on_ps3 gesloten.<<<
Recommended Posts