zionic73 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Heeft iemand naast 'korrelig'schaduwprobleem ook 'knipperende schaduwen' van de gebouwen? Als je naar de straat kijkt zie je constant de schaduw knipperen namelijk......op manier die mij niet normaal lijkt! En is dat iets wat met de patch opgelost zou moeten zijn? Voor de rest loopt het spel (grafisch) super zonder hapering, m'n systeem moet 'm ook goed aankunnen. greetzzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Evan Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Plaats je systeem info even Dan zal: Scrtz, jou hoogst waarschijnlijk met goede tips helpen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GAMEKINGZ Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2009 Heeft iemand naast 'korrelig'schaduwprobleem ook 'knipperende schaduwen' van de gebouwen? Als je naar de straat kijkt zie je constant de schaduw knipperen namelijk......op manier die mij niet normaal lijkt! En is dat iets wat met de patch opgelost zou moeten zijn? Voor de rest loopt het spel (grafisch) super zonder hapering, m'n systeem moet 'm ook goed aankunnen. greetzzz Je bent niet de enigste ik heb namelijk last van Knipperende schaduwen van bomen en licht enzo ook zie ik dat overal op straat. Please antwoord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2009 Hebben jullie wel het spel gepatcht? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2009 @Deluxo; dat zal weinig uitmaken denk ik zo. Die lelijke schaduwen is een standaard probleem en 1 van de verschijnselen waarom gta4 waardeloos is op de pc, hier weet ik zo 1-2-3 niks op wat zou kunnen helpen. nu je zegt knipperende schaduwen weet ik zeker dat jij een ATI kaart hebt, ik denk dat je nu over z-fighting hebt en dat is een ATI probleem, het is het minst erg met de 9.1 Catalyst software. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.