Jump to content

Multiplayer

tiim

Recommended Posts

Dinsdag was op gamekings een stelling over gtaIV: De hype rond GTA IV is nu wel voorbij en de game was zo goed nou ook weer niet, het meest waaraan ik me ergerde was de multiplayer mode, de grapighs zijn slecht.

dat was een beetje in mijn eigen woorden.

ik vind ook dat de multiplayer erg slecht is en verveel me dood nu ik de game zelf heb uitgespeeld, wat is jullie mening over de online mode

BTW:

GTA IV is een topgame en die is wel zo goed :puh: XD!!!

Delen op andere websites

Dinsdag was op gamekings een stelling over gtaIV: De hype rond GTA IV is nu wel voorbij en de game was zo goed nou ook weer niet, het meest waaraan ik me ergerde was de multiplayer mode, de grapighs zijn slecht.

dat was een beetje in mijn eigen woorden.

ik vind ook dat de multiplayer erg slecht is en verveel me dood nu ik de game zelf heb uitgespeeld, wat is jullie mening over de online mode

BTW:

GTA IV is een topgame en die is wel zo goed :puh: XD!!!

Ik vindt het leuk maar laatst las ik pu, en die zeiden ook al dat het niet vreemd was dat ze gta iv voor pc op een halve pagina reviewen

Ik vindt party mode en free mode het leukst vandaar mijn lage ranking in multiplayer :puh:

Zie deze bijschrift in pu

post-105936-1231073342_thumb.jpg

Bewerkt: door Gta_on_ps3
Delen op andere websites

Hahaha, nice plaatje, ik vind zelf Multiplayer wel leuk alleen je bent té snel disconnected, MP is leuk alleen het is doelloos, GTA IV SP spelen áls je die nog niet uitspeelde is veel leuker, als ik hem 100% had dan was ik overnieuw begonnen.

Ik heb GTA IV voor 67.22% uitgespeeld.

Delen op andere websites

Hahaha, nice plaatje, ik vind zelf Multiplayer wel leuk alleen je bent té snel disconnected, MP is leuk alleen het is doelloos, GTA IV SP spelen áls je die nog niet uitspeelde is veel leuker, als ik hem 100% had dan was ik overnieuw begonnen.

Ik heb GTA IV voor 67.22% uitgespeeld.

ik heb nu alleen de storyline uitgespeeld en ik ben klaar met singleplayer als mijn vrienden mij vragen om online te spelen stop ik de cd er alleen maar in anders speel ik fifa 09

Delen op andere websites

Ga je niet voor die 100% dan?

Ik wel hoor, ik moet nog 9 missies dan heb ik alle missies uit het MissieOverzicht gedaan, 'k heb Vigilante gedaan, ( Cleaned the Mean Streets Achievement )

En Assasin

Bewerkt: door NickOwnage
Delen op andere websites

Ga je niet voor die 100% dan?

Ik wel hoor, ik moet nog 9 missies dan heb ik alle missies uit het MissieOverzicht gedaan, 'k heb Vigilante gedaan, ( Cleaned the Mean Streets Achievement )

En Assasin

Niet echt ik ben niet zo iemand het duurt mij allemaal veel te lang al die dingen

Delen op andere websites

gta IV MP is wel lachen voor een weekje ofzo, maar het is me gewoon te makkelijk en er zit niet echt wat in wat je lang bezig houdt, zo zijn die missies zoals NOOSE etc echt zon een keer en nooit meer, zelfs op hard is het te makkelijk te halen..

en tja ik denk dat er genoeg mensen zijn net zoals mij die gewoon al al het denkbare gedaan en geprobeerd hebben in voorgaande GTA's.

Bewerkt: door Scrtz
Delen op andere websites

• 3 weken later...
gta IV MP is wel lachen voor een weekje ofzo, maar het is me gewoon te makkelijk en er zit niet echt wat in wat je lang bezig houdt, zo zijn die missies zoals NOOSE etc echt zon een keer en nooit meer, zelfs op hard is het te makkelijk te halen..

en tja ik denk dat er genoeg mensen zijn net zoals mij die gewoon al al het denkbare gedaan en geprobeerd hebben in voorgaande GTA's.

Ik deel jouw meing niet, ik blijf me continu vermaken met de multiplayer. Het blijft gewoon lachen (ik ben nu niveau 5)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...