Jump to content

Derrek of francis


tiim

Recommended Posts

Iedereen vraag altijd maar wie kan ik het beste vermoorden playboy x of dwayne, je hoort amper wie kan ik het best killen francis of derrek.... dus wie kan ik het beste killen.... ik koos voor francis omdat ik hem niet moest XD

Link to comment
Delen op andere websites

Wie je vermoordt is totaal je eigen keuze, je kan het wegens persoonlijke redenen doen, maar ook met het oog op de nabije toekomst. Uiteindelijk heb je meer voordeel als je Derrick omlegt, aangezien je Francis dan kunt bellen om je Wanted Level te laten verdwijnen. Deze optie valt helaas weg wanneer je de storyline hebt uitgespeeld aangezien Francis wordt opgepakt wegens corruptie. (Optie is ook mogelijk door Kiki als vriendin te hebben, maar dan wordt Wanted Level maar tot 3 sterren verwijdert.) Wanneer je tijdens de missie 'Blood Brothers' besluit om Derrick te vermoorden kan je nog net voor je een kogel door zijn hoofd jaagt Francis bellen om de beloning te verhogen waardoor deze $10.000 meer bedraagt dan dat je hem vermoordt.

Na de missie Blood Brothers word je gebeld door Patrick om de begrafenis van een van de twee broers bij te wonen. Heb je Derrick vermoord dan moet je naar de begraafplaats in de buurt van Steinway rijden, wat een heel eind uit de buurt van kerk is, waar de missie start. De Albaniërs zullen je dan ook een tijdje langer achtervolgen. Heb je Francis vermoordt dan moet je naar Colony of Charge Island (niet 100% zeker) rijden om hem te begraven. Dit is een stuk dichter dan Steinway en vermakelijkt dus ook de missie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...