ief2 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Ik heb onlangs 'handling.cfg' veranderd: de snelheid van de windsor. Maar spijtig genoeg gebeurt er niets ingame (zie screen) weet er iemand hoe ik dit kan oplossen? alvast bedankt, ief2 Reageren
Beagle Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Sla je je Handling.cfg wel op? Verander je wel het goede getal (Zie >hier< voor uitleg)? Het is trouwens makkelijker de >Handling Editor< te gebruiken Reageren
ief2 Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 ja hooor ik heb het opgeslagen, sa weer opgestart, ik denk wel dat het het juist deel is (toch met die 250 hé?) dus voor de rest weet ik het ook niet. Reageren
FerryN Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Je moet de acceleratie ook veranderen wil je hem sneller laten gaan. Reageren
ief2 Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 acceleretie heeft toch niets te maken met topsnelheid? of wel? Bij mij is het nu (denk ik) ingesteld op 27.7 m/s2. Klopt dat? Hoe hoog moet ik het dan wel zetten? Reageren
Traser Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Ik weet niet zeker, Maar Test je de Handlings in Singleplayer of Multiplayer? Want Bij Singeplayer, kun je de Handeling aanpassen en het ingame ook zien. Maar bij Multiplayer Word de Gemodde Handling niet toegepast, en krijg je dus de oude Handling weer terug. Mvg. `Traser Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.