sunseeker11 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 hoi.. ik heb zonet GTA 4 gekocht.., de installatie van het spel is vlot verlopen en alles werkte.. maar ik kan mijn spel niet saven en ik kan ook niet met multiplayer spelen.. mijn vriend zei dat je eerst live account linking moest doen en dan lukt het normaal dus deed ik gewoon die linking en toen kreeg ik dit : A LIVE Gamertag was not found with the current Live ID. Please press the button below to sign out and then sign back in again with a different Live ID. weet iemand wat ik hiermee moet want ik zie er echt naar uit om met multiplayer te spelen .. :s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Heb je je geregistreed op Social Club? En daarna de link van Social Club naar je Windows Live ID gelegd, ik denk dat dat het probleem kan zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sunseeker11 Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 ik heb me geregistreerd bij social club.. en daarna ben ik gewoon naar profile gegaan en dan op account linking geklikt.. en dan naast games for windows op "add" geklikt en dan moest je je inloggen en daarna kreeg ik dat tekstje .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Uh... Dan moet ie het gewoon doen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sunseeker11 Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 jah .. maar dat doet em niet .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 heb je uberhaupt wel een games for windows live acocunt? Dus niet je msn account, zoals het daar overkomt kan het raar linken en misschien heb je je MSN accountnaam ingevoert, en niet je games for windows live account. nou heb ik zelf geen MSN maar volgens mij kan het wel wat ik vertel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sunseeker11 Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 ik heb het ondertussen gevonden .. ik moest dus nog een gamertag aanmaken .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.