niek88 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 mensen... ik heb een klein weddenschapje met een vriend van mij... de vraag is nu: als je een trainer gebruikt word dan het cheats ''tellertje'' opgeteld? dus in het stats scherm. naja ik hoor t wel grtz niek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Kun je me meer uitleg geven? Hoebedoel je met die trainer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niek88 Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 tuurlijk een trainer is een klein programmatje voor een spel... zo kun je ingame een toetsen combinatie indrukken en dan krijg je bijv. god mode of unlimited ammo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Kun je me meer uitleg geven? Hoebedoel je met die trainer? Als je een trainer gebruikt, dat het het geteld wordt als cheaten en dat het in je stats komt... Nee, denk het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niek88 Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 gheheh ok thnx ben al iets meer aan de winnende kant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thomas1010 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) Het telt als een gewone cheat EDIT:Weet niet ik zag niet dat het ging over gta IV Bewerkt: 4 januari 2009 door thomas1010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niek88 Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 ghehe ok naja het telt wel als een cheat maarja ik dacht omdat je het niet via gta4 doet maar via een trainer zal het wel anders zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 ghehe ok naja het telt wel als een cheat maarja ik dacht omdat je het niet via gta4 doet maar via een trainer zal het wel anders zijn Nee want die trainers zijn toch niet ingeprogrammeerd om te tellen als cheats??? Anders test je het zelf gewoon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niek88 Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 jep naja ik zou wel willen proberen maarja kwil graag eerst ff uitspelen zonder dat er bij cheats iets anders dan een 0 staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 jep naja ik zou wel willen proberen maarja kwil graag eerst ff uitspelen zonder dat er bij cheats iets anders dan een 0 staat ik heb een trainer en bij mij gaan ze niet bij het totaal aantal keren gecheat. bij mij dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niek88 Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 ok dankt :D ik ben weer 5 euro rijker XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.