Jump to content

Traser Designs VS Dizzee

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dizzee:

Erg mooi, er zitten wel erg veel effecten in. En teveel rood, de rest is gewoon goed. Lettertype... Hmmm, best wel goed. De rest is zeer mooi! :tu: Een 9.5/10

Traser:

Die van jou is ook erg mooi, maar je hebt teveel zwart gebruikt aan de zijkanten. Dat kon je wel lichter maken, lettertype vind ik niet zo mooi. De rest is gewoon erg mooi! :tu: Een 9.0/10

Stem:

Dizzee

Bewerkt: door GTA Haas
Geplaatst:

Dizzee:

Mooi je style toegepast. Lekker scherpe sig gemaakt. Het spijtige van deze sig vind ik de kleuren, rood zou ik niet genomen hebben. Of toch allessinds een warmer rood. Ook had je best een lightsource gemaakt linksboven de render. Tekst is klein en simpel maar past hier goed bij. Overall een goede sig, niet super maar gewoon goed. 8,5/10

Traser:

Je sig valt mij een beetje tegen. Volgens mij kan je zeker beter. De BG vind ik hier sterk, lekker rustig. Maar deze sig ziet er zo LQ uit. Ook zit er amper diepte in. Je had volgens mij de brightness wat lager mogen zetten ofzo want nu ziet het er zo LQ uit :N . De tekst is wel goed geprobeerd, lekker skilly maar het is niet echt een geheel met de sig vind ik.

De sig is helemaal niet slecht maar jij kan zeker beter! 7,5/10

Dizzee krijgt mijn stem!

Geplaatst:

mijn stem gaat naar Dizzee omdat:

Hij een toffe achtergrond heeft traser heeft ook wel een mooie sig maar hij hebt veel te veel zwart gebruikt.

Ze hebben allebei wel mooie fonts en ook mooie effecten maar toch was Dizzee beter voor mij.

Dizzee: 9/10

Traser: 8,5/10

Geplaatst:

Battle Afgelopen

Winner : Dizzee

:tu:

>>> Door -Matthijs-: Alle stemmen zijn ongeldig, aangezien ze stuk voor stuk na de uiterste stemdatum (9 januari) zijn geplaatst.<<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...