TahR78 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Oke, misschien een domme vraag maar ik heb GTA pas 2 dagen en ik ben bij de missie Bleed Out - dat daargelaten (hoe moet je trouwens dat mes afpakken... ik heb de instructie geprobeerd maar het werkte niet?) maar ik wou naar het middelste eiland aan, naar oa het Blijheidsbeeld, maar alles is afgezet daar, hoe unlock je het en met welke missie... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Klikerdeklik Daar vind je alles over GTA IV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Zoals je op het missieoverzicht van GTA IV kan zien zal Algonquin (het middelste eiland) beschikbaar worden nadat je Blow Your Cover hebt gespeeld. Met je andere vraag kan ik je spijtig genoeg niet helpen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Ik geloof dat als je hem normaal slaat ZONDER een ander wapen als ie op de grond ligt en dan Als je PC speelt op de E toets als je een andere console speelt dan de Actietoets daarvan. Blijheidsbeeld kan je toch pas ZONDER Wanted lvl heen als je naar het 3e eiland kan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Heb je GTA IV op de pc ps3 of xbox 360? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) PS3, 2.70 % is al uitgespeeld. Als het middelste eiland Algonquin is... dan is er toch een metro naar? Want ik zag op FIA een metro naar Algonquin... Bewerkt: 4 januari 2009 door TahR78 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Weer dood :| Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Heb je GTA IV op de pc ps3 of xbox 360? Ik heb GTA IV op de PC ( Laptop ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Ik geloof dat als je hem normaal slaat ZONDER een ander wapen als ie op de grond ligt en dan Als je PC speelt op de E toets als je een andere console speelt dan de Actietoets daarvan.Blijheidsbeeld kan je toch pas ZONDER Wanted lvl heen als je naar het 3e eiland kan? Het probleem is: Ik krijg hem in nog geen 2 uur onder en hij mij in 2 minuten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ddaemen Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Ik geloof dat als je hem normaal slaat ZONDER een ander wapen als ie op de grond ligt en dan Als je PC speelt op de E toets als je een andere console speelt dan de Actietoets daarvan.Blijheidsbeeld kan je toch pas ZONDER Wanted lvl heen als je naar het 3e eiland kan? Het probleem is: Ik krijg hem in nog geen 2 uur onder en hij mij in 2 minuten ik hoefde die missie maar 3x te spelen om hem te kunnen voltooien, ik heb hem uit die hangar gelokt, en toen erop in geslagen, ik heb ook het mes niet kunnen afnemen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Je moet eerst de ontwijktoets indrukken (A op de Xbox, geen idee welke toets dat is op de PC, staat vast wel tussen de controleopties) en daarna de actietoets, meestal E (op de PC). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ddaemen Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Je moet eerst de ontwijktoets indrukken (A op de Xbox, geen idee welke toets dat is op de PC, staat vast wel tussen de controleopties) en daarna de actietoets, meestal E (op de PC). wat ik mij herriner was het de ctrl blijven tikken totdat je het wapen hebt, maja, whatever die actie ook was het werkte niet bij mij... (en natuurlijk had ik het vaker geprobeerd) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Je kan hem toch gewoon in zijn arm schieten? Heb ik meestal wel dan laten ze hun wapen vallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-CA-SonnyX Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 euhm... Je hebt als je geen cheats gebruikt nog geen wapen in dat level :/ Ik heb hem gewoon neer geslagen, gewoon de heletijd hitten en dan gaat hij wel neer (ik heb op de pc) Groeten SonnyX. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henkie76 Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 euhm...Je hebt als je geen cheats gebruikt nog geen wapen in dat level :/ Ik heb hem gewoon neer geslagen, gewoon de heletijd hitten en dan gaat hij wel neer (ik heb op de pc) Groeten SonnyX. Geen wapen? politieagent slopen en je hebt een pistool hoor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.