iironieii Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 ik heb de achievment rollover nog steeds niet gehaald ook al heb ik veel meer rollen ( in de lucht ) gedaan wel een stuk of 20 maar ik heb hem nog niet moet je dan over de grond heen rollen ofzo want ik begrijp er niks van en dan hebben we de achievment man haunt nog alle missies in de computer van de police cruiser heb ik gehaald en ik heb die verekte achievment ook niet gekregen hoe kan dat? alfast bedankt Me Reageren
thomas1010 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Het kan dat jij cheats gebruikt dan kan jij sommige archievment en trophys niet maken Reageren
iironieii Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Het kan dat jij cheats gebruikt dan kan jij sommige archievment en trophys niet maken ik heb geen enkele cheat gebruikt in het hele spel dus dat is het ook niet ik vind cheat niet zo leuk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.