Jump to content

Stunt jumps


pasgal

Recommended Posts

Hey,

Ik ben al een tijdje bezig met de stunt jumps. Ik hoef er nog maar 2, maar ik kan ze niet voor elkaar krijgen. volgens WikiGTA zijn dat stunt jumps nummer 9 en 32. Het zijn die 2 op de snelweg. OP de 1 of andere manier ga ik niet ver genoeg of als ik net bijna bij de ramp ben wordt het ineens super druk op de weg. Hoever meot ik het doen en hoe kan ik ze dus voltooien?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik doe is eerst een paar autos neerzetten waar je de autos niet wilt hebben zodat je al de ruimte hebt. neem voldoende afstand en probeer de auto niet te laten overschakelen dat hij even hangt gewoon normaal gas gaven later kan je goed op de pedalen trappen. als je het nog niet weet waar ze zijn of meer info kijk hier

succes :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik ben al een tijdje bezig met de stunt jumps. Ik hoef er nog maar 2, maar ik kan ze niet voor elkaar krijgen. volgens WikiGTA zijn dat stunt jumps nummer 9 en 32. Het zijn die 2 op de snelweg. OP de 1 of andere manier ga ik niet ver genoeg of als ik net bijna bij de ramp ben wordt het ineens super druk op de weg. Hoever meot ik het doen en hoe kan ik ze dus voltooien?

De stunt jump aan de westkant (als je op de kaart kijkt) kan je gewoon vol gas nemen (ik heb het met een NRG 900 gedaan). De andere, aan de oostkant, is een beetje tricky. Deze hoef je lang niet met volle snelheid te nemen. Hier raad ik gewoon ook een personenauto aan. Op WikiGTA is de landingsplek verkeerd weer gegeven (Klik hier voor de juiste landingsplek). Je moet op gemiddelde snelheid rijden en met 4 wielen op de weg landen die onder de stunt jump zit.

Heb ik ook 10 keer over gedaan om te halen, maar hij is haalbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...