Jump to content

[PC] Savegames uitwisselen en installeren

Flitskikker

Recommended Posts

R.de Roos kan je me misschien helpen?

Ik ben op zoek naar een savegame van Ivan the not so terrible of een missie daar in de buurt? AVG heeft een trojan in mijn xlive.dll gevonden en nu kan ik de savegames niet meer laden.

Weet je misschien ook hoe ik in de GTA IV Manager aan kan geven dat mijn spel op een andere partitie staat geinstalleerd? Kan het namelijk nergens vinden in de manager zelf.

Alvast bedankt voor je moeite

Bewerkt: door Phantom
Delen op andere websites

• 2 maanden later...
  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -CA-SonnyX

10

• X-Qyeh

8

• gta player

6

• megamaggot

6

leuk,, maar bij mij werkt het niet

Ik heb patch 1.0.4.0 en ik weet tog ook niet het password en Email adress van het andere account :?

dus ik drukt op het kruisje en ik mocht weer opnieuw beginnen :cry:

PLZ HELP,

en als iemand een 100% Savegame heeft, plz upload het ff

TNX,

Delen op andere websites

• 1 maand later...

Ok, ik ben nu behoorlijk gefrustreerd nu. Bij het installeren van Windows Vista anderhalf jaar geleden raakte ik al mijn savegames kwijt en heb ik van het begin af aan weer alles gespeeld. Nu ik Windows 7 heb geïnstalleerd ben ik weer alles kwijt ondanks dat ik een back-up van al mijn bestanden heb gemaakt. :S Heb de Savegamewrapper geprobeerd en alle instructies opgevolgd. Ik zie alleen geen andere profielnaam als ik "home" indruk, uitlog en dan weer in wil loggen en dan een scherm voor me krijg met maar één profiel: de mijne dus. Weet iemand toevallig wat ik nu moet doen?

De nieuwe savegames lijken raar genoeg niet op de oude locatie te komen (Documenten/Rockstar Games/Savegames) ook niet op een andere locatie waar ze zouden kunnen zijn (C:Gebruikers/Appdata/Local/Rockstar Games) is geen spoor van een savegame te vinden. Dit frustreert me behoorlijk aangezien ik echt weken aan speeltijd voor de zoveelste keer voor niks is geweest. Heeft iemand anders een 50% savegame voor mij en kan die persoon me uitleggen hoe ik anders de savegames weer terugkrijg? De frustratie is gigantisch groot, dus alle hulp is welkom. Alvast bedankt.

Delen op andere websites

• 1 maand later...

> Een savegame installeren

Als je savegames wilt uitwisselen, kun je met de door de aanvrager bijgevoegde GTA IV Save Game Wrapper de savegame gemakkelijk installeren.

1. Pak het archief uit dat je van de verzender hebt ontvangen.

Waar moet ik het in uitpakken??

Delen op andere websites

• 1 maand later...
  • 1 maand later...

Ik snap er helemaal niks van. ik wrap de 100% savegame uit en doe me uitloggen met mijn account maar er komt geen nieuw account waar ik me mee kan inloggen??

waar moet ik die uitpakken dan? op in de map savegames ofzo want snap er echt niks van?

Delen op andere websites

Ik snap er helemaal niks van. ik wrap de 100% savegame uit en doe me uitloggen met mijn account maar er komt geen nieuw account waar ik me mee kan inloggen??

waar moet ik die uitpakken dan? op in de map savegames ofzo want snap er echt niks van?

je hebt ook xliveless nodig

Delen op andere websites

en hoe werkt dat dan??

Delen op andere websites

en hoe werkt dat dan??

er word niet voor niets een readme bijgeleverd ;)

Je kopieert gewoon de xlive.dll naar je gta4 folder

Delen op andere websites

jaa ik heb dus alles gestaan wat in de read me staat.. , ik kan niet meer op de live guide, ik heb nu helemaal geen savegames meer.

dus dan klopt er toch iets niet met wat jij zegt? ;)

Bewerkt: door Michiel17
Delen op andere websites

• 1 maand later...

Wat is 't gene wat zou moeten werken?

Zojuist dat Wrapper gedoe gedownload, maar kan het niet openen.

Dan vraagt m'n pc of ik het wil openen met Adobe Reader.

Dan komt er te staan dat het bestand beschadigd is en dus niet geopend kan worden.

En de link van dat Manager gedoe werkt niet, dus heb ik ook weinig aan.

Bewerkt: door v.c. gangster
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...