Jump to content

Stadion... ofzo


TahR78

Recommended Posts

Net even op doorreis door twee nog-beschikbare eilanden gegaan met mijn 2.70 procent, maar ik kwam twee rare ronde gebouwen tegen, moet dat later in het spel een stadion voorstellen ofzo? Eerst is er een kleinere, lijkt wel onafgemaakt. Ernaast was er een grotere omgeven door een muur met twee ingangen.

SnapMap: Klik hier om de SnapMap te bekijken

Link to comment
Delen op andere websites

Oh... maar is er dan wel een stadion in LC ofzo hier, als we het toch erover hebben :puh:

Nope, in GTA IV komen geen stadions voor. In GTA III (dat spel speelt zich ook af in Liberty City) is er wél een stadion, namelijk het "Liberty City Memorial Stadium". In het LC van GTA 4 kun je wel een aantal basketballveldjes en skateparkjes vinden. :)

Bewerkt: door ViceAgent
Link to comment
Delen op andere websites

Dit was de zogezegde Landingsplaats van UFO's die ook aan de beurt komen in de film Men In Black I. Als je daar op die pilaren omhoog kijkt zie je de schotelvormige dingen. Ga je wat verder wegstaan. Bij de woonhuizen bijvoorbeeld zie je dat het inderdaad schotels zijn.

Bewerkt: door moechy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kon bijna op de top klimmen :D maar alleen viel ik :duh: Maar die hoogte gaat me niet verslaan, Niko zet door, deze keer met een helikopter (al weet ik niet hoe ik hem moet besturen xD)

je kan gewoon naar boven lopen met een trappetje hoor :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...