TahR78 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Net even op doorreis door twee nog-beschikbare eilanden gegaan met mijn 2.70 procent, maar ik kwam twee rare ronde gebouwen tegen, moet dat later in het spel een stadion voorstellen ofzo? Eerst is er een kleinere, lijkt wel onafgemaakt. Ernaast was er een grotere omgeven door een muur met twee ingangen. SnapMap: Klik hier om de SnapMap te bekijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Dit gebouwen staan daar gewoon te staan, je komt ze niet tegen in de Story-Line, vaak liggen er in de Multiplayers wel wapens in Verder dus niets bijzonders Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Oh... maar is er dan wel een stadion in LC ofzo hier, als we het toch erover hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) Oh... maar is er dan wel een stadion in LC ofzo hier, als we het toch erover hebben Nope, in GTA IV komen geen stadions voor. In GTA III (dat spel speelt zich ook af in Liberty City) is er wél een stadion, namelijk het "Liberty City Memorial Stadium". In het LC van GTA 4 kun je wel een aantal basketballveldjes en skateparkjes vinden. Bewerkt: 4 januari 2009 door ViceAgent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) Dit was de zogezegde Landingsplaats van UFO's die ook aan de beurt komen in de film Men In Black I. Als je daar op die pilaren omhoog kijkt zie je de schotelvormige dingen. Ga je wat verder wegstaan. Bij de woonhuizen bijvoorbeeld zie je dat het inderdaad schotels zijn. Bewerkt: 4 januari 2009 door moechy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Ah oke, check die plek morgen wel weer even Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 5 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Ik kon bijna op de top klimmen maar alleen viel ik Maar die hoogte gaat me niet verslaan, Niko zet door, deze keer met een helikopter (al weet ik niet hoe ik hem moet besturen xD) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danoontje_nl Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Ik kon bijna op de top klimmen maar alleen viel ik Maar die hoogte gaat me niet verslaan, Niko zet door, deze keer met een helikopter (al weet ik niet hoe ik hem moet besturen xD) je kan gewoon naar boven lopen met een trappetje hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Dat laddertje toch Immers ben ik al achter de naam gekomen, maar ik ben het weer vergeten. Wat mij betreft mag er een slotje op want ik weet het al (en ik heb Bleed Out gehaald (A)) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Je komt er trouwens via een foto van Stevie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.