Tim Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Beste mensen laatst toen ik GTA IV aan het spelen was, flipte mijn pc in een keer, en crashte die. Vervolgens kunnen mijn videokaart drivers niet meer goed worden geladen. Waardoor ik geen resolutie enzo meer kan instellen. Voor de duidelijkheid geef ik hieronder een lijstje met symptomen: -Scherm hapert bij scrollen -Vensters kunnen niet meer fatsoenlijk over scherm worden geschoven, hapert te erg. -tijdens het opstarten (nog voor windows opstart), zie ik allemaal rode en witte, en groene streepjes op mijn zwarte scherm. -Windows XP theme is niet meer aanwezig hoewel ik hem in normale modes heb opgestart. -geluiden doen het niet meer. Dit is dus waarschijnlijk een crash in directX, en/of mijn videokaart drivers. Maar wanneer ik deze opnieuw installeer gebeurt er niets, hoewel ik de meest recente versie heb. wat moet ik doen, zonder dat ik heel min pc opnieuw moet installeren . gratz. Tim Reageren
Limbolander Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 welke grafische kaart heb je? verwijder eens ALLES maar dan ook alles van je grafische kaart, herstart je pc en installeer ze dan weer opnieuw. Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 ik heb meer het idee van een ver****** videokaart dan een driversprobleem. Ga naar configuratiescherm>Systeem>HardWare>Apparaatbeheer>kies je videokaart en rechterknop>Eigenschappen>Stuurprogramma>Installatie ongedaan maken Als je dit hebt gedaan ga je naar de site van de fabrikant en zoek je voor drivers voor jouw VGA, reboot na het installeren je pc weer en nu zal hij het meoten doen. Reageren
Tim Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 ik ga hem openieuw installeeren, ik kan geen apparaat beheer opnene, omdat het bestand mmc.exe niet kan worden gevonden Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 das niet goed, dan kun je beter windows opnieuw installeren of herstellen. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Mij lijkt het ook dat je moederbord, je geluidskaart of je videokaart kapot is, aangezien deze laatste twee het niet meer doen. Test deze even in een andere pc, als ze daar wel werken, is waarschijnlijk je moederbord kapot aan het gaan. Maar probeer inderdaad je Windows installatie te herstellen of opnieuw te installeren, want misschien ligt het toch aan je drivers. Ook kan het een virus zijn, controleer daar eens op. Mvg, Flitskikker Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Een virus is idd mogelijk, dat drivers niet meer werken gebeurt niet zomaar, ook missen er bestanden wat dus niet hoort. Reageren
Tim Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 mijn videokaart is kapot, want deze word niet meer herkend. Ik heb garantie, dus ik ga hem wegbrengen. Als het toch ergens anderes aan licht, dan moet dus dat onderdeel worden vervangen. < zooo raar, ik was gewoon GTA IV aan het spelen, wat het altijd normaal doet, de instellingen stonden op MEDIUM, waar ik ze altijd op had laten staan, en opeens crasht mijn PC. Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 zoiets kan gebeuren, waarschijnlijk een foutje. Wat voor een vga is het? misschien kun je dan met korting een nieuwe aanschaffen die beter is. Reageren
Tim Geplaatst: 5 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 zoiets kan gebeuren, waarschijnlijk een foutje.Wat voor een vga is het? misschien kun je dan met korting een nieuwe aanschaffen die beter is. nee gewoon PCI-e. Misschien krijg ik iets vergoed omdat de 8800 GT zon 100 euro goedkoper is geworden . gratz. Tim Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.