Jump to content

GTA SA-MP Opslaan?


KillerXL

Recommended Posts

Nee, dat kan niet. Maar volgens mij gaat dat automatisch als je uitlogt. Neem niet aan dat het waar is, omdat ik het niet zeker weet. :7

Uitlogt? Kun je dan ook inloggen? hoe dan? (Ik speel sa-mp pas net 2 dagen, dus ik weet nog niet zo veel ervan)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat kan niet. Maar volgens mij gaat dat automatisch als je uitlogt. Neem niet aan dat het waar is, omdat ik het niet zeker weet. :7

Uitlogt? Kun je dan ook inloggen? hoe dan? (Ik speel sa-mp pas net 2 dagen, dus ik weet nog niet zo veel ervan)

Bij sommige sevrers moet je inloggen, maar dat ligt aan de server zelf. soms moet je ook een wachtwoord hebben om erin te kunnen. Soms moet je je ook eerst registreren op de server, als je dan uit de server gaat, log je ook automatisch uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij sommige Servers is dit mogelijk. Dan doe je dit door dit in te typen:

t => Nu krijg je een typbalkje. Typ dit in: /register *wachtwoord*

Op de plaats van *wachtwoord* komt dus je wachtwoord. Let op: Je naam wordt ook geregistreerd, dus als je bent geregistreerd als bijvorbeeld MegaPilot, en je wilt inloggen, maar je naam is nu MegaFlilot, dan kun je niet inloggen. Je naam veranderen kan je in het startscherm van SA-MP. Een screen ter verduidelijking:

ddddd.png

Succes. ^_^

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de duidelijke uitleg, maar nog 1 vraag: als je je dan hebt geregistreerd, en je gaat de volgende keer weer verder, begin je dan waar je bent gebleven? dus heeft ie dan automatisch opgeslagen?

Bewerkt: door KillerXL
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de duidelijke uitleg, maar nog 1 vraag: als je je dan hebt geregistreerd, en je gaat de volgende keer weer verder, begin je dan waar je bent gebleven? dus heeft ie dan automatisch opgeslagen?

In de meeste Servers word je weer random(willekeurig) ergens gespawnd. Als je in een bepaalde Server een huis hebt, dan wordt dit opgeslagen. Geld wordt in bijna elke Server opgeslagen.

Succes. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ligt aan de server. Soms krijg je als je weer inlogt, precies dezelfde dingen (geld, wapens) terug, maar soms begin je weer opnieuw, zoals alle andere nieuwkomers die op die server komen.

Conclusie: Het ligt vaak aan de server zelf. Als de server een website heeft, bezoek hem dan. ;)

edit: net te laat

Bewerkt: door -Blade-
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kom je aan een huis?

In bepaalde servers kun je een huis kopen. Meestal staat er dan een icoon voor de deur en als je dan een bepaalde toets indrukt, dan heb je het huis gekocht(mits je over het benodigde geld beschikt).

Succes. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een server betreedt, kun je je meestal registreren met de opdracht "/register <wachtwoord>".

Vervolgens kun je inloggen met "/login <wachtwoord>".

Zo wordt alles op je account met dat wachtwoord opgeslagen. ;)

Dus als je een huis koopt, hoef je geen save icoon te verwachten.

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...