crazyleipepietje Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 waarom kan ik eerst wel auto in san adreas zetten en nu niet meer hij loopt nu steeds vast als ik het spel load en als ik die auto weer uninstal doe dan doet het spel het weer maar eerder wou het wel met het zelfde spel Reageren
-Blade- Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Iets fout gedaan met het installeren misschien. Lees anders even de ReadMe van de mod of vraag de maker van de mod om hulp. Trouwens dit staat ook nog verkeerd. Het moet geloof ik in Sa General. Reageren
flippie13 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 voor dit soort vragen is een eigen forum namelijk hier! maar waarschijnlijk heb je met een foute/kapotte mod te maken, of plaats je het verkeerd in het spel probeer eens een andere mod, als die het wel doet heb je een foute mod te pakken succes Reageren
GTA Haas Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Heb je V2? Ik zou gewoon je Mods installeren met IMG Tool, want SAMI werkt wel slecht bij mods. Reageren
Beagle Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Iets fout gedaan met het installeren misschien. Lees anders even de ReadMe van de mod of vraag de maker van de mod om hulp. Trouwens dit staat ook nog verkeerd. Het moet geloof ik in Sa General. voor dit soort vragen is een eigen forum namelijk hier!maar waarschijnlijk heb je met een foute/kapotte mod te maken, of plaats je het verkeerd in het spel probeer eens een andere mod, als die het wel doet heb je een foute mod te pakken succes Ik weet niet, maar hij heeft het over mods installeren en daar gaat het probleem ook over, dus het moet gewoon in het Overige Hulp van GTA Modding Hulp. Het is al verplaatst, dus het maakt niet uit Het kan zijn dat je V2 hebt. Klik >Hier< voor een volledige uitleg. En gebruik nooit SAMI, altijd IMGTool. Dat werkt veel beter en je weet wat je mod, als het dan fout gaat kan je het makkelijk herstellen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.