Cabyon Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) Type: Signature Stijl: Overmaaken Grootte: Maximale toegestane grootte, Alleen maar even de afbeelding overzetten in 500x150, Signature grotte, alsjeblieft. Afbeelding: Tekst: Laten, alsjeblieft. Rand: Zwart Kleuren: Achtergrond graag geel. Render (optioneel): - Extra (optioneel): Tja, ik heb hem net ge-edit, en het is niet veel werk, alleen maar in signature grootte zetten, alsjeblieft Bewerkt: 6 januari 2009 door Cabyon Reageren
Arthis Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 mij best, maar ik neem aan dat het een avatar moet worden? of een persoonlijke foto? het is gebruikelijk dat je dat invult bij 'type' Reageren
Cabyon Geplaatst: 5 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Een sig, dat zie je toch Reageren
Forumrunner Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Alweer een nieuwe? Als je om de drie dagen een nieuwe wil, Denk ik niet dat de signaturemakers dat op prijs zullen stellen. Maar ik zou ook wel wat willen proberen, Alleen of ik die schaatsen erin krijg weet ik niet. Ik zie wel . Reageren
Cabyon Geplaatst: 5 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 T'is voor 'n maand. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 (bewerkt) Ik moet je teleurstellen. Hij is niet echt volgens aanvraag. Ik heb nu dit : Work In Progress Moet ik nog verdergaan? Want anders hou ik hem zelf, Ik vind hem wel goed gelukt. Dus jij mag kiezen. EDIT :Nee, Ik doe hem niet meer. Dit lukt niet. Bewerkt: 5 januari 2009 door Forumrunner Reageren
TomHagen Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Ik heb dit er van gemaakt: Ik hoop dat je het goed vind, als je liever gewoon een gele achtergrond hebt, dan roept u maar. Reageren
Cabyon Geplaatst: 8 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Thanx. Zou je ook nog even Deze in sig stijl willen zetten aub?? Bvd, Cabby Reageren
Forumrunner Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 Ehh, Je hebt hem ingesteld als Avatar, Als je hem als avatar formaat wilt, Moet je het zeggen, Dan maak ik die. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.