Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Type: Signature

Stijl: Overmaaken

Grootte: Maximale toegestane grootte, Alleen maar even de afbeelding overzetten in 500x150, Signature grotte, alsjeblieft.

Afbeelding: 2n7nvpy.png

Tekst: Laten, alsjeblieft.

Rand: Zwart

Kleuren: Achtergrond graag geel.

Render (optioneel): -

Extra (optioneel): Tja, ik heb hem net ge-edit, en het is niet veel werk, alleen maar in signature grootte zetten, alsjeblieft

Bewerkt: door Cabyon
Geplaatst:

mij best, maar ik neem aan dat het een avatar moet worden? of een persoonlijke foto? het is gebruikelijk dat je dat invult bij 'type' ;)

Geplaatst:

Alweer een nieuwe? Als je om de drie dagen een nieuwe wil, Denk ik niet dat de signaturemakers dat op prijs zullen stellen. Maar ik zou ook wel wat willen proberen, Alleen of ik die schaatsen erin krijg weet ik niet. Ik zie wel ;) .

Geplaatst: (bewerkt)

Ik moet je teleurstellen. Hij is niet echt volgens aanvraag. Ik heb nu dit :

signatureww4.jpg

Work In Progress

Moet ik nog verdergaan? Want anders hou ik hem zelf, Ik vind hem wel goed gelukt. Dus jij mag kiezen.

EDIT :Nee, Ik doe hem niet meer. Dit lukt niet.

Bewerkt: door Forumrunner
Geplaatst:

Ik heb dit er van gemaakt:

sigcabyonel1.jpg

Ik hoop dat je het goed vind, als je liever gewoon een gele achtergrond hebt, dan roept u maar. :)

Geplaatst:

Ehh, Je hebt hem ingesteld als Avatar, Als je hem als avatar formaat wilt, Moet je het zeggen, Dan maak ik die.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...