Jump to content

Flatline


NickOwnage

Recommended Posts

Je start de missie bij het huis van James Pegorino, hij verteld je dat Anthony een oortje had waarmee ze kunnen afluisteren. Nico krijgt de opdracht naar Anthony toe te gaan om hem te vermoorden. Maar hij wordt sterk beveiligd door Politie. Ik probeer om eerst Anthony dood te schieten en dan de politie maar tegen die tijd ben ik al dood, ik draag full Health en Full armor. [/font]

Tips zijn héél welkom!

Link to comment
Delen op andere websites

Op WikiGTA staat de volgende tip:

Er is een alternatieve manier waarbij bij Anthony kan komen zonder dat de agenten het vuur op je openen. Ga wanneer je het ziekenhuis betreed rechts, en meteen weer rechts een kamertje in. Daar zul je een doktersoveral zien hangen met een marker ervoor. Ga hier in staan en pak de kleding. Nu zal je van de twee agenten mogen doorlopen, en Niko zal aan degene in het kamertje van Anthony vragen of hij heel even met zijn patiënt alleen mag zijn. De man geeft je een minuutje en loopt weg. Anthony leeft nog door een machine waar hij aanhangt. Loop nu naar de monitor toe aan de rechter kant van zijn bed, en laat Niko de machine uitzetten. Ren nu zo snel als je kunt richting de uitgang. Nadat de agent weer terug is in de kamer zal deze Anthony dood aantreffen en alarm slaan. Je hebt nu alsnog een wanted level, maar als je snel bent hoef je alleen de twee agenten neer te schieten in de hal. Ren dan naar buiten en stap in een auto, geef vol gas en schud je wanted level af.
Misschien heb je er wat aan!

Zelf heb ik de missie op de volgende manier volbracht: loop ongewapend het ziekenhuis in en pak op de gang je SMG of assault rifle. Schiet de twee bewakers van Anthony overhoop en loop daarna zijn kamer in. Schiet hem dood en je hebt het gemakkelijke gedeelte achter de rug. De overige agenten zullen nu op je af komen. Probeer ze met één schot in het hoofd uit te schakelen. Ren dan als de bliksem naar buiten en pak evt. wat health (op de muur in de hal hangt een EHBO-doos). Als je eenmaal in een voertuig zit, is het niet zo moeilijk om aan de politie te ontkomen. Je zou zelfs al een vluchtvoertuig klaar kunnen zetten vóór je het ziekenhuis in gaat.

Bewerkt: door ViceAgent
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, dat stukje wat je van WikiGTA afhaalde alleen ik ben altijd niet snel geneog met schieten. Ik had dan ook veel moeite met de missie hiervoor van PB.

Edit: Ik vergeet je bijna te bedanken. :)

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, dat stukje wat je van WikiGTA afhaalde alleen ik ben altijd niet snel geneog met schieten. Ik had dan ook veel moeite met de missie hiervoor van PB.

Edit: Ik vergeet je bijna te bedanken. :)

Geen dank, ik ben altijd blij als ik iemand kan helpen. :)

Als je moeite hebt te ontsnappen heb ik ook nog de volgende tip: loop de gang op als je Anthony hebt doodgeschoten en zoek dekking achter één van de stoelen/banken of muren. De twee agenten die eerst in de hal stonden zullen naar je toe komen rennen, schiet ze neer van achter je cover. Je zal op deze manier niet veel health verliezen. Als de twee agenten dood zijn heb je een kleine pauze, aangezien de overige agenten van buiten het ziekenhuis moeten komen. Ren de hal in, pak wat health en schiet eventueel de net aangekomen agenten neer. Als het goed is kun je nu zonder al te veel moeite naar buiten rennen. Eenmaal buiten zal de tip van Hannes van pas komen! :)

Bewerkt: door ViceAgent
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...