ietsAnders0 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) Normaal gesproken als ik shift + spatie doe maak ik een normale spatie. Als ik bijvoorbeeld in hoofd letters een zin wil typen moet ik telkens als ik een spatie wil maken shift los laten en dat is heel irritant. Iemand een idee waardoor dit kan komen want ik had het normaal niet maar sinds een paar weken wel Bewerkt: 4 januari 2009 door igi0n Reageren
Thundercover Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Je kan het in ieder geval tijdelijk oplossen door bij een hele zin in hoofdletters Caps Lock aan te zetten, dan hoef je niet de hele tijd de Shift ingedrukt te houden. Maar zoals ik uit je post begrijp, werkte het eerst wel? Zitten de speciale tekens nog wel onder de goede toetsen (dus een - op je scherm waar ook een - op je toets staat) ? Als dat niet zo is, moet je die terugzetten met L-Ctrl + L-Shift. Wellicht dat dat je probleem oplost. Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Shift gebruik ik al me hele leven dus ik kan dat niet zo 123 veranderen En ja alle knoppen werken zoals ze het moeten doen Toch bedankt voor je snelle antwoord Iemand anders nog een oplossing Igi0n Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 BUMP Iemand een idee ? Want het probleem is nog steeds niet opgelost Reageren
Exoit Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 miss moet je er maar aan wennen ?> Reageren
Woetsha Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Ik zou eerst een toetsenbord lenen van iemand van je vrienden of familie en dan zien of het aan de computer ligt of aan het toetsenbord. Als het aan de toetsenbord ligt moet je een nieuwe kopen en als het aan de computer ligt dan moet je... ja, wat moet je dan? Reageren
moechy Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 miss moet je er maar aan wennen ?> Ja en wat is hij hier mee? Als je niks beters te posten hebt post dan niet. Ontopic: Kijk anders eens in je instellingen van je toetsenbord of het nog wel op de juiste taal enzo staat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.