Jump to content

Muis werkt half en loopt vast.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo ik heb een paar dagen gelden GTA SanAndreas gekocht allen hij werkt niet goed :N . Ik heb SanAndreas geinstalleerd, na dat ik hem heb geinstalleerd wilde ik gaan spellen maar hij deed het niet dus heb ik mijn laptop opnieuw opgestart. Toen heeft GTA SanAndreas het een dag goed gedaan :tu: , sinsdien doet hij het niet meer goed :7 . Ik heb GTA SanAndreas al een stuk of 5 keer opnieuw geinstalleerd maar hij blijft het slecht doen. Als ik hem nu opstart dan kom ik bij START GAME als ik daar op wil klikken gaat dat niet ik kan allen heen en weer met mijn muis dus dan moet ik het de PIJLTJES en met ENTER doen. Dan doe ik STRAT GAME en dan ga ik naar LAOD GAME en wat ik heb opgeslagen ga ik naar toe en dan druk ik op ENTER en vanaf dan doet hij nix meer dan kan ik alleen nog weg door op CRTL-ALT-DEL te drukken :7 . Kan iemand mij helpen?

Ik heb op me laptop: Windows Vista Basic,

Acer Extensa 5220

Intel® Celeron® CPU 550 @2.00 GHz

Geheugen (RAM) 1,00 GB

32-bits besturingssysteem

Ik weet niet of jullie hier iets aan hebben maar heb het er maar bij gezet wat me latop kan. Alvast bedankt.

Bewerkt: door golf2gti
Geplaatst:

Als SA het een dag goed gedaan heeft zal je videokaart dus waarschijnlijk wel voldoende zijn, al is een laptop niet ideaal om spellen te spelen. Ook Vista Basic is daar niet echt voor gemaakt, maar ach. Lees eerst maar het topic "Lees dit eerst!" door (bovenaan dit subforum) en volg de tips die daar staan. Succes ^_^

Geplaatst:
Als SA het een dag goed gedaan heeft zal je videokaart dus waarschijnlijk wel voldoende zijn, al is een laptop niet ideaal om spellen te spelen. Ook Vista Basic is daar niet echt voor gemaakt, maar ach. Lees eerst maar het topic "Lees dit eerst!" door (bovenaan dit subforum) en volg de tips die daar staan. Succes ^_^

Ik heb gisteren GTA SA nog een keer helemaal opnieuw er op gezet en nu doet hij het af en toe wel en af en toe niet en als hij het dan doet doet hij het gewoon goed, en als hij het niet doet doet me muis het weer half en loopt hij vast. Ik heb ook alles op zijn laagst in het spel en dit spel als administrator uitvoeren aan gevingt dusjaa ik sanp er nix meer van dat hij het soms wel doet en soms niet, dus denk dat ik GTA SA maar terug breng naar de winkel want als hij het nu niet goed doe zal hij het over een week ook nog niet goed doen. In iedergeval bedankt voor reageren :tu: .

Geplaatst:

Ik ben terug naar de winkel geweet alleen ik kon het niet ruilen dusjaa ik heb GTA SA nog steeds weet iemand meschien nog een oplosing voor mijn probleem?

Geplaatst:
Ik ben terug naar de winkel geweet alleen ik kon het niet ruilen dusjaa ik heb GTA SA nog steeds weet iemand meschien nog een oplosing voor mijn probleem?

Probeer eens een compatibiliteits modus windows XP in te stellen. Dit doe je door rechtsklik icoontje, dan onderaan eigenschappen, en dan het meest rechtse tabblad.

Geplaatst:

Probeer eens een compatibiliteits modus windows XP in te stellen. Dit doe je door rechtsklik icoontje, dan onderaan eigenschappen, en dan het meest rechtse tabblad.

Ik heb GTA SA weer opnieuw geinstaleerd en ik heb windows XP aan geklikt maar dan werkt me muis nog niet en loopt hij nog steeds vast dusjaa maar dr stonden nog wel meer dingen bij: Windows 95

Windows 98/Windows ME

Windows N.T. 4.0 (service Pack 5)

Windows 2000

Windows XP (service Pack 2) <---deze heb ik aan geklikt

Windows server 2003 (service Pack 2)

Ik weet niet of je hier iets aan heb dacht zet het er maar bij meschien makkelijk alvast bedankt :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...