Jump to content

gta-pilot VS Remcconen

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Freestyle

Soort design: signature

Size design: Gaming

Render: Jou keuze

Animatie: Nee...

Premade: Mag.....

Tijd van inlevering: ZSM

Opmerking: Hier is mijne: 14nd8r9.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil wel. Ik post hem morgen waarschijnlijk niet. Wordt denk ik dinsdag(Morgen: half 4 thuis, 5uur voetballen)

Tada: fyd55t.jpg

Bewerkt: door Remcconen

Mooi :D Kom maar op :puh:. Wil iemand stemmen en dit topic aanpassen?

Remcconen

fyd55t.jpg

DutchMan

14nd8r9.jpg

Bewerkt: door gta-pilot

Titel moet zijn: gta-pilot VS Remcconen. EN zouden we een eind stemdatum mogen? Sorry, niet gezien

LAAT HET STEMMEN BEGINNEN!

Bewerkt: door Remcconen
Geplaatst:

DutchMan/GTA-Pilot! :D Deze heeft wel mooie effecten, motionblurring is imo mooi uitgewerkt, de positionering van de render is goed gedaan, de naamlettertype past goed bij het thema.

Geplaatst:

DutchMan's signature vindt ik leuker, die lettertype van die groene verpest het een beetje.

Geplaatst:

Stemmen kan nietmeer :( De datum is voorbij. Wil een mod het aanpassen D:?

Geplaatst:

De winnaar moet een PB naar .Levi. Of -Matthijs- sturen. Hiervoor heb je 2 dagen de tijd. Het is nu al 3 dagen geleden, dus ik ben bang dat de punten niet meer beschikbaar zijn. Je kan het altijd nog proberen d.m.v. een PB te sturen naar de bovenstaande namen.

Geplaatst:
De winnaar moet een PB naar .Levi. Of -Matthijs- sturen. Hiervoor heb je 2 dagen de tijd. Het is nu al 3 dagen geleden, dus ik ben bang dat de punten niet meer beschikbaar zijn. Je kan het altijd nog proberen d.m.v. een PB te sturen naar de bovenstaande namen.

Er is neit eens gestemt :N gta-pilot, zullen we nog een keer gaan?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...