gta-pilot Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Onderwerp: Freestyle Soort design: signature Size design: Gaming Render: Jou keuze Animatie: Nee... Premade: Mag..... Tijd van inlevering: ZSM Opmerking: Hier is mijne:
Remcconen Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) Ik wil wel. Ik post hem morgen waarschijnlijk niet. Wordt denk ik dinsdag(Morgen: half 4 thuis, 5uur voetballen) Tada: Bewerkt: 5 januari 2009 door Remcconen
gta-pilot Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 (bewerkt) Mooi Kom maar op . Wil iemand stemmen en dit topic aanpassen? Remcconen DutchMan Bewerkt: 6 januari 2009 door gta-pilot
Remcconen Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 (bewerkt) Titel moet zijn: gta-pilot VS Remcconen. EN zouden we een eind stemdatum mogen? Sorry, niet gezien LAAT HET STEMMEN BEGINNEN! Bewerkt: 6 januari 2009 door Remcconen
ikt Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 DutchMan/GTA-Pilot! Deze heeft wel mooie effecten, motionblurring is imo mooi uitgewerkt, de positionering van de render is goed gedaan, de naamlettertype past goed bij het thema.
MrKooKie Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 DutchMan's signature vindt ik leuker, die lettertype van die groene verpest het een beetje.
gta-pilot Geplaatst: 11 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Stemmen kan nietmeer De datum is voorbij. Wil een mod het aanpassen D:?
Visser23 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 De winnaar moet een PB naar .Levi. Of -Matthijs- sturen. Hiervoor heb je 2 dagen de tijd. Het is nu al 3 dagen geleden, dus ik ben bang dat de punten niet meer beschikbaar zijn. Je kan het altijd nog proberen d.m.v. een PB te sturen naar de bovenstaande namen.
Remcconen Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 De winnaar moet een PB naar .Levi. Of -Matthijs- sturen. Hiervoor heb je 2 dagen de tijd. Het is nu al 3 dagen geleden, dus ik ben bang dat de punten niet meer beschikbaar zijn. Je kan het altijd nog proberen d.m.v. een PB te sturen naar de bovenstaande namen. Er is neit eens gestemt gta-pilot, zullen we nog een keer gaan?
Recommended Posts