Big Boss Geplaatst: 29 april 2005 Rapport Geplaatst: 29 april 2005 [...]Ik zie in je plaatje C:\WINDOWS\systray.exe staan die meot je verwijderen. Ik heb dat programmatja ook gehad. Zo haal je hem weg: Naar je bureaublad slepen Pc opnieuw opstarten Het aller eerste wat je doet gelijk het programmatje in je prullenbak gooien en je prullenbak leegmaken. Zo ben ik er vanaf gekomen makkelijker: CTRL+ALT+DELETE> processen> systray.exe>proces beëindigen Reageren
Timos Geplaatst: 29 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2005 [...]Ik zie in je plaatje C:\WINDOWS\systray.exe staan die meot je verwijderen. Ik heb dat programmatja ook gehad. Zo haal je hem weg: Naar je bureaublad slepen Pc opnieuw opstarten Het aller eerste wat je doet gelijk het programmatje in je prullenbak gooien en je prullenbak leegmaken. Zo ben ik er vanaf gekomen makkelijker: CTRL+ALT+DELETE> processen> systray.exe>proces beëindigen Bedankt dat je me nog even wilt helpen, maar het is al opgelost, en dan CTRL Alt DELETE werkte niet.. [Volgens mij ook eerder gepost ] Laat dit Topic zijn rust maar vinden :lookaround: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.