Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een paar dingen in MEd gekopieerd en ergens anders neergezet, dat werkt!

maar je kan er doorheen kopen :7

Dat is alleen neit de bedoeling hoe los ik dit op?

Geplaatst:

ik weet wat maak een download link door je bestand te uploaden op fileload.nl donwload bestand en zet hem op de goede plaats door de andere te verwijdere en als het goed is is het dan solid bij mij wel in ieder geval

Geplaatst:

Heb je wel een goede Col. Als hij namelijk niet Solid/vast is dan ligt het daar aan namelijk. Maak anders even een nieuw of wanneer het dan nog niet lukt volg een tutorial of vraag iemand met ervaring om hulp op dit forum. Hier een link voor het maken van een Col (blijkbaar omtrent voertuigen) maar misschien heb je er wat aan.

Geplaatst: (bewerkt)
[...]

Euhm, volgensmij heb je geen idee waar je over praat. Hij komt met een probleem dat als hij een bestaand model ergens anders nog een keer neer zet dat dit object niet tastbaar is, en dan kom jij met een link naar een tutorial om een col te maken voor een voertuig. :? En volgensmij vraagt hij hier ook om hulp op dit forum...

Hij heeft namenlijk niet een nieuw model gemaakt, maar een bestaand model gekopieerd. Dan hoef je helemaal niet met (nieuwe of andere) col bestanden te gaan zitten rommelen. Het zal waarschijnlijk aan MEd liggen of een foutje in de IPL

Hoe het dus komt dat je door je gekopieerde objecten heen kan lopen weet ik niet. Kijk anders eens in de IPL die je gewijzigd hebt en zoek naar iets raars of wat niet klopt...

Bewerkt: door Nickonly

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...