demontventoux Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) De 2009 editie van de Dakar rally is zaterdag 3 januari gestart in de Argentijnse hoofdstad Buenos Aires, op 18 januari komt ie er ook weer aan. Ik zal me proberen bezig te houden met de uitslagen hier te verzamelen. Er zijn 4 klassementen; Auto's, moto's, quads en vrachtwagens. Ook de belangrijkste uitslagen van de Nederlanders en Belgen zal ik proberen bij te houden bron: http://www.dakar.com Totale afstand: 9574km Bewerkt: 4 januari 2009 door demontventoux Reageren
demontventoux Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 DAG 1: Buenos Aires > Santa Rosa de la Pampa 371 km tegen de klok Uitslagen: Wagens: Moto's: Quads: Vrachtwagens: Standen: Wagens: Moto's: Quads: Vrachtwagens: Reageren
demontventoux Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) DAG 2: Santa Rosa de la Pampa > Puerto Madryn 237km tegen de klok Uitslagen: Wagens: Moto's: Quads: Vrachtwagens: Standen: Wagens: Moto's: Quads: Vrachtwagens: bron: www.dakar.com Bewerkt: 4 januari 2009 door demontventoux Reageren
demontventoux Geplaatst: 5 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 DAG 3: Puerto Madryn > Jacobacci 551km tegen de klok Uitslagen: Wagens: Moto's: Quads: Vrachtwagens: Standen: Wagens: Moto's: Quads: Vrachtwagens: Reageren
demontventoux Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 DAG 4: Jacobacci > Neuquen 459km tegen de klok Uitslagen: Wagens: Moto's: Quads: Vrachtwagens: Standen: Wagens: Moto's: Quads: Vrachtwagens: Reageren
demontventoux Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 De Dakar 2009 heeft zijn eerste dode te betreuren. De 49-jarige Franse motard Pascal Terry is dinsdagnacht dood teruggevonden. Pascal Terry werd door de organisatie sinds zondag gezocht. Hij raakte toen vermist tijdens de tweede rit, tussen Santa Rosa en Puerto Madryn in Argentinië. "De piloot is gevonden op een plaats die door de dichte vegetatie erg moeilijk toegankelijk is. Hij lag op een vijftiental meter van zijn motor", meldde de organisatie. Nog volgens de Dakardirectie zou Terry zijn helm hebben afgenomen en een plaats in de schaduw gezocht hebben. Hij had ook nog eten en drinken bij zich. De politie en het gerecht van de provincie Las Pampas zijn een onderzoek gestart naar de omstandigheden van het overlijden. bron: www.sport.be Reageren
demontventoux Geplaatst: 8 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Hmmm, jammer genoeg is blikbaar niemand geïntreseerd in de Dakar rally Ik ga m'n tijd dan ook niet verdoen om klassementen hier te plaatsen als enkel ik er naar kijk Zal hier wel af en toe zeker nogeens posten met wat klassementen en uitslagen, maar niet meer dagelijks Reageren
demontventoux Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 De Dakar rally 2009 is gisteren geëindigd in Buenos Aires, de hoofdstad van Argentinië en ook de startplaats van de rally. Rit 14: Cordoba > Buenos Aires 227km tegen de tijd Uitslagen: Wagens: Moto's: Quads: Vrachtwagens: Reageren
demontventoux Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Eindstanden: Wagens: Moto's: Quads: Vrachtwagens: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.