GTAisTHEbest Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) GELUKT Je moet voor een missie een wearing suit en with smarth schoes, maar als ik naar die winkel ga met al die pakken, dan kan ik die suit en die schoenen echt niet vinden! WIE kan mij helpen? Bewerkt: 4 januari 2009 door GTAisTHEbest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Je moet naar Perseus in Algonquin. Je hebt in Algonquin 2x Perseus, en 1x Modo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAisTHEbest Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Je moet naar Perseus in Algonquin. Je hebt in Algonquin 2x Perseus, en 1x Modo. Ja dat weet ik, maar in perseus kan ik het echt niet vinden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) Ja dat weet ik, maar in perseus kan ik het echt niet vinden! Hier bedoelen ze nette kleding. Ik raad je gewoon aan om een pak met stropdas te kopen bij Persues en een stel zwarte schoenen dan zit je altijd goed! Ze bedoelen dus niet een bepaald soort kledingstuk met ''Wearing Suit'' en ''Smart Shoes'' Maar eigenlijk gewoon nette kleding van Persues. paul007 Bewerkt: 4 januari 2009 door paul007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Ja dat weet ik, maar in perseus kan ik het echt niet vinden! Hier bedoelen ze nette kleding. Ik raad je gewoon aan om een pak met stropdas te kopen bij Persues en een stel zwarte schoenen dan zit je altijd goed! Ze bedoelen dus niet een bepaald soort kledingstuk met ''Wearing Suit'' en ''Smart Shoes'' Maar eigenlijk gewoon nette kleding van Persues. paul007 Dat bedoelde ik dus ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Ja dat weet ik, maar in perseus kan ik het echt niet vinden! Hier bedoelen ze nette kleding. Ik raad je gewoon aan om een pak met stropdas te kopen bij Persues en een stel zwarte schoenen dan zit je altijd goed! Ze bedoelen dus niet een bepaald soort kledingstuk met ''Wearing Suit'' en ''Smart Shoes'' Maar eigenlijk gewoon nette kleding van Persues. paul007 Dat bedoelde ik dus ook. nee jij zei alleen maar de plaatsnamen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Kijk >>Hier<< even voor de complete pagina over de kledingzaak Perseus. Daar kun je kijken welke kleding je nodig hebt voor een bepaalde missie, veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAisTHEbest Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 bedankt iedereen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.