Jump to content

Kleding hulp


GTAisTHEbest

Recommended Posts

GELUKT

Je moet voor een missie een wearing suit en with smarth schoes, maar als ik naar die winkel ga met al die pakken, dan kan ik die suit en die schoenen echt niet vinden!

WIE kan mij helpen?

Bewerkt: door GTAisTHEbest
Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat weet ik, maar in perseus kan ik het echt niet vinden!

Hier bedoelen ze nette kleding. Ik raad je gewoon aan om een pak met stropdas te kopen bij Persues en een stel zwarte schoenen dan zit je altijd goed!

Ze bedoelen dus niet een bepaald soort kledingstuk met ''Wearing Suit'' en ''Smart Shoes'' Maar eigenlijk gewoon nette kleding van Persues. ^_^

paul007

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat weet ik, maar in perseus kan ik het echt niet vinden!

Hier bedoelen ze nette kleding. Ik raad je gewoon aan om een pak met stropdas te kopen bij Persues en een stel zwarte schoenen dan zit je altijd goed!

Ze bedoelen dus niet een bepaald soort kledingstuk met ''Wearing Suit'' en ''Smart Shoes'' Maar eigenlijk gewoon nette kleding van Persues. ^_^

paul007

Dat bedoelde ik dus ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat weet ik, maar in perseus kan ik het echt niet vinden!

Hier bedoelen ze nette kleding. Ik raad je gewoon aan om een pak met stropdas te kopen bij Persues en een stel zwarte schoenen dan zit je altijd goed!

Ze bedoelen dus niet een bepaald soort kledingstuk met ''Wearing Suit'' en ''Smart Shoes'' Maar eigenlijk gewoon nette kleding van Persues. ^_^

paul007

Dat bedoelde ik dus ook.

nee jij zei alleen maar de plaatsnamen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...