Mesprit Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Ik noem het maar even zo, waar vind je een geldwagen? Reageren
paul007 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Ik noem het maar even zo, waar vind je een geldwagen? Ik neem aan dat je de Securicar bedoelt? http://nl.wikigta.org/wiki/Securicar_(GTA_III) Deze ''geldwagen'' heeft geen vaste vindplaats. Maar ik kom ze vaak tegen in Algonquin. Misschien omdat daar een paar grote banken zitten? Succes met zoeken! paul007 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Ik, en vele anderen wat ik heb kunnen afleiden uit eerdere topics, vind toch dat de Securicars vaker te vinden zijn in BAOBO, dat is het havengebied van Broker. Kijk hier even voor de locatie. Reageren
gemertenaar Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 moet je eens met een bazooka op schieten Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) Ik weet bijna zeker dat deze wel een vaste spawnplaats heeft. Want ik zie hem heel vaak op 1 en de zelfde parkeerplaats staan. En hij komt daar ook elke keer weer terug als ik hem daar weg haal. Maar ik ging er vanuit dat deze allang bekend was. Maar niet dus. Ik zal morgen ofzo wel ff naar de locatie zoeken en deze op een kaartje aangeven. Dat is wel handig voor die geld glitch Had ik niet verwacht dat deze vaste spawnplaats nog niet bekend was Bewerkt: 4 januari 2009 door Sjorszzz Reageren
Sentasi Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Ik kom ze altijd tegen als ik in Alderny ben, in de buurt van de gevangenis. Reageren
Mesprit Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Oke.. Als ik hem niet vind binnen 3 dagen (want dan komt m'n internetverbinding ) dan doe ik het wel met een vrachtwagen Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Zoals sjorzzzz zij heeft hij ergens in broker een vaste vindplaats, in ieder geval ik zie hem daar altijd staan ( soms niet ) maar hij staat bij een paar grote gastanks in BAOBA ofzoiets. Kan alleen ff geen snapmap aanmaken . Reageren
TahR78 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Ik zoek deze ook maar ze staan dus in BOABO? Reageren
wesley123 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 bij mij rijdens ze heel vaak rond op het aparte eiland rechts bovenin. Reageren
AXIO Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 bij mij rijdens ze heel vaak rond op het aparte eiland rechts bovenin.Ik denk dat je Bohan bedoelt Reageren
TahR78 Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 bij mij rijdens ze heel vaak rond op het aparte eiland rechts bovenin. Welk gedeelte ongeveer? Reageren
Nissan Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 (bewerkt) Ik weet bijna zeker dat deze wel een vaste spawnplaats heeft.Want ik zie hem heel vaak op 1 en de zelfde parkeerplaats staan. En hij komt daar ook elke keer weer terug als ik hem daar weg haal. Maar ik ging er vanuit dat deze allang bekend was. Maar niet dus. Ik zal morgen ofzo wel ff naar de locatie zoeken en deze op een kaartje aangeven. Dat is wel handig voor die geld glitch Had ik niet verwacht dat deze vaste spawnplaats nog niet bekend was Die is wel bekend, ik heb de vaste vindplaats van de Securicar een paar weken terug uitgelicht. Hij spawnt altijd bij het Warenhuis waar je in de missie Catch The Wave, met Phil Bell naartoe rijd. Gelijk rechts staat een Securicar. Die spawnt daar altijd. EDIT: spelfout :$ Bewerkt: 11 januari 2009 door Cuban Gangster Reageren
TahR78 Geplaatst: 12 januari 2009 Rapport Geplaatst: 12 januari 2009 Ik weet bijna zeker dat deze wel een vaste spawnplaats heeft.Want ik zie hem heel vaak op 1 en de zelfde parkeerplaats staan. En hij komt daar ook elke keer weer terug als ik hem daar weg haal. Maar ik ging er vanuit dat deze allang bekend was. Maar niet dus. Ik zal morgen ofzo wel ff naar de locatie zoeken en deze op een kaartje aangeven. Dat is wel handig voor die geld glitch Had ik niet verwacht dat deze vaste spawnplaats nog niet bekend was Die is wel bekend, ik heb de vaste vindplaats van de Securicar een paar weken terug uitgelicht. Hij spawnt altijd bij het Warenhuis waar je in de missie Catch The Wave, met Phil Bell naartoe rijd. Gelijk rechts staat een Securicar. Die spawnt daar altijd. EDIT: spelfout :$ Ik ben nog niet bij die missie dus ik weet niet echt wat je bedoelt... kan iemand een Snapmap maken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.