Jump to content

Geldwagen..?

Mesprit

Recommended Posts

Ik blaas zo'n ding altijd op in de achtertuin van die villawijk waar faustin ook woont/woonde, het meest zuidelijke puntje van het eerste eiland. Vandaar uit kan je meestal goed aan de coppas ontsnappen door via de achtertuinen een auto te jatten op een oprit een straat verderop.

Overigens zie ik securicars meestal rijden als ik zelf door de juten op de hielen wordt gezeten.

Delen op andere websites

• Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sjorszzz

16

• TahR78

15

• NickOwnage

9

• Nissan

5

Om nog makkelijker aan een securicar te komen:

Download hier een carspawner: http://www.gtainside.com/download.php?do=cat&id=330

Even uitpakken met winrar en opstarten.

(Let op!!: Hij werkt alleen bij GTA IV versie 1.0.1 13665640 bytes)

In de lijst links naar beneden scrollen totdat je bij "stockade" ben.

Die even 1 keer aanklikken, dan rechts het vakje van "Spawn Hot Key" aanklikken.

Dan kun je bijvoorbeeld Alt + 2 instellen.

Klik dan op "Apply Hot Key"

Start GTA IV op (carspawner gewoon aan laten staan)

In het spel druk je op Alt + 2 en hij komt vanzelf voor je neus te staan

(Let op, soms duurt dat een 10 seconden)

Ga daarmee een beetje rondcrossen en je komt ze tegen alsof ze geld teveel hebben.

(opbrengst valt wel een beetje tegen hoor, vaak max 3000 dollar per keer)

Alle voertuigen die in GTA IV zijn verwerkt zitten in de carspawner, ook voertuigen die je helemaal nooit tegenkomt.

Have Fun!!

@hieronder: sorry, het was zondagavond, dan ben ik al niet meer zo helder :bier:

Bewerkt: door WilcoB
Delen op andere websites

@ Sjorszzz:

TahR78 bedoelt dat je dan doormiddel van het aan de PC koppelen van je PS3 de carspawner zou kunnen gebruiken in het spel, dat heb je daar dus aan

@ Sjorszzz:

TahR78 bedoelt dat je dan doormiddel van het aan de PC koppelen van je PS3 de carspawner zou kunnen gebruiken in het spel, dat heb je daar dus aan

Dat is natuurlijk onzin.

Want je speelt dan je spel nog steeds op je ps3 en niet op je pc. :7

Je gebruikt dan alleen maar je pc als tv scherm. ;)

Ik kan het weten want ik heb het zelf ook gedaan.

Zie dit topic dan maar eens ook van mij----> http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=82737&hl=

Dus nogmaals de vraag wat hebben daar aan???

Delen op andere websites

Deze post in dat topic dan?

Ikzelf heb een HD-monitor, en nu kan ik tegelijk computeren en ps3en op één scherm. Ik ben naar de dynabyte geweest en heb daar voor 40(!) euro een HDMI naar DVI-D kabel gekocht, dus nu speel ik op dat scherm.

Het ligt eraan wat je inplugt in je labtop, dat kan vga zijn maar ook dvi en er zijn nog méér mogelijkheden.

Delen op andere websites

Deze post in dat topic dan?
Ikzelf heb een HD-monitor, en nu kan ik tegelijk computeren en ps3en op één scherm. Ik ben naar de dynabyte geweest en heb daar voor 40(!) euro een HDMI naar DVI-D kabel gekocht, dus nu speel ik op dat scherm.

Het ligt eraan wat je inplugt in je labtop, dat kan vga zijn maar ook dvi en er zijn nog méér mogelijkheden.

Als je wat beter leest en alles niet zo letterlijk neemt, zou je weten dat hij dus niet bedoeld GTA IV op de computer spelen!

Alleen maar bekijken op de computer i.p.v op de tv scherm want daar gaat het topic ook over, en omdat het op een computer word bekeken kan hij dus ook van venster wisselen.

En dus tegelijkertijd ook andere dingen op de compter doen! computeren dus! ;)

Dus nogmaals de vraag wat hebben we daar aan???

Delen op andere websites

Als je alles weet, iedereen kan toch een fout maken? Wat hebben we daaraan: niks. Nu goed? ;)

Weet je dat dit eigenlijk ergens best grappig begint te worden. :*D

Want ik heb nooit gezegt dat ik alles weet!

En daar kunnen we nu wel weer over gaan ouwehoeren.

Maar daar schieten we niks mee op.

En je snapt denk ik best wel waarom ik die vraag steeds opnieuw stel in het topic met een quote van jou post.

Mocht je dat niet snappen pm me dan maar even.

Want ik zit niet op een warn te wachten omdat we te ver offtopic gaan.

Alleen maar om wat duidelijk te maken. ;)

Bewerkt: door Sjorszzz
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...