Wonga Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Hi Guys, Een vriend van mij zei tegen mij dat hij een gave mod had , om extra dingen in transfender te gebruiken , zodat je meer velgen & bodykits kon toevoegen. Ik die ''mod' geinstalled alleen nu ben ik vergeten om een backup te maken. De mod was een ''grap'' van hem , nu is me spel helemaal in het russisch , met de noobmode werd hij gedeeltelijk engels. Weet iemand misschien met een patch of eam ( enigszins andere manier ) het spel weer volledig engels te krijgen ? Bedankt alvast.. owja nog de beste wensen.. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Kan je misschien een link geven naar de mod? Dan weten wij beter hoe het precies zit. En wat heb je dan precies allemaal aangepast met deze mod? Reageren
Wonga Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Sorry maar het is al verholpen. Het was een hot coffee mod, ik heb die verwijderd met nomorehotcoffee.com patch en nu is hij in het engels. bedankt.. iig Reageren
Beagle Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Sorry maar het is al verholpen. Het was een hot coffee mod, ik heb die verwijderd met nomorehotcoffee.com patch en nu is hij in het engels. bedankt.. iig Mag ik je er wel even aan herinneren dat als je de "nomorehotcoffee" patch hebt geïnstalleerd, je versie 2 hebt wat betekent dat je niet kan modden Als je een mod geïnstalleerd hebt kan je die ook weer deïnstalleren, door het orgineel weer met het gemodde te vervangen. In jou geval had je het orgineel niet, dus kon je het ook >hier< aanvragen. Als je weer een modbare versie wil, moet je >deze< tut volgen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.