Jump to content

foutmelding over dat ik het niet kan spelen, omdat het van mijn ouders niet zou mogen.


jwester

Recommended Posts

Hallo beste mensen,

Ik heb GTA IV voor op de pc en ben al bij het 2e eiland... :dans: Maar ik wilde het daarnet opstarten en toen drukte ik op play bij de rockstar sosial club.En toen kwam er zoon klein scherpje in beeld waarin stond dat mijn ouders het geblokeerd hadden. Maar dat hebben ze nooit gedaan want ze vinden het wel best dat ik het speel. Er stond ook een link bij : http://www.rockstargames.com/support/ en dan moet je op gta Iv voor de pc klikken maar dan krijg je een uitleg waar niks van klopt want die opsie kan niet op mijn pc.

Kan iemand mij helpen of vertellen wat ik ook kan doen om deze "ophef" weg te halen.

Avast bedankt! :tu: jelle wester

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo beste mensen,

Ik heb GTA IV voor op de pc en ben al bij het 2e eiland... :dans: Maar ik wilde het daarnet opstarten en toen drukte ik op play bij de rockstar sosial club.En toen kwam er zoon klein scherpje in beeld waarin stond dat mijn ouders het geblokeerd hadden. Maar dat hebben ze nooit gedaan want ze vinden het wel best dat ik het speel. Er stond ook een link bij : http://www.rockstargames.com/support/ en dan moet je op gta Iv voor de pc klikken maar dan krijg je een uitleg waar niks van klopt want die opsie kan niet op mijn pc.

Kan iemand mij helpen of vertellen wat ik ook kan doen om deze "ophef" weg te halen.

Avast bedankt! :tu: jelle wester

als je het erg iritant vind kun je het spel eens proberen opnieuw te instaleren ..

Link to comment
Delen op andere websites

nou het is inderdaad nog al irritand want ik kan het zo niet spelen...maar als ik het opnieuw instaleer ben ik dan al mijn save games kwijt. Of lich het mischien aan dat profiel bij die rockstar sosial club dat ik heb. Maar het is nochal vaag want daar heb ik ingevuld dat ik 24 ben (10 jaar ouder) om dit soort problemen te voorkomen... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, het klinkt vast heel stom maar ik heb dus geen idee hoe je een screen maakt. Maar het is dus zechmaar als je je aan gemeld hebt bij Rockstar social club dan krijg je zoon scherm met Lola en dan staat links onderaan : play

Als je daar op klikt komter zoon klein schermpje in beeld. En dan kan je alleen maar op : ok drukken en verder is er geen opsie dus je kan het gewoon niet spelen. Waarom doen ze dan ook zo moelijk, met Sanandreas was het veel makkelijker vond ik... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Op je toetsenbord zit een knopje "Print screen", die is te vinden aan de rechter bovenkant van het toetsenbord. Je computer heeft nu een screen/afbeelding gemaakt van het huidige beeld. Plak dit in paint en sla dit op als een JPEG bestand. Dit kun je via de bijlage op dit forum in je bericht plakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga eens met je muis over alle icoontjes (plaatjes) rechtsonder en kijk of je "webfiltering UIT/AAN, activiteitenoverzicht UIT/AAN" tegenkomt. Vergeet niet eerst op "<" te klikken om alle icoontjes te zien. Als je dat ziet kan het met de Parental Control te maken hebben die bij Windows Vista hoort. Je kunt dit in het configuratie systeem als ik het me niet vergis uitschakelen. Vraag je ouders ook of ze daar iets ingesteld hebben. Vraag ook of ze ingesteld hebben of jouw computer spellen boven de 18+ mag spelen. Want in het gebruikersbeheer (klik op je plaatje in menu start (linksonder) kun je instellen of je als gebruiker bepaalde spellen mag spelen die een leeftijdsgrens bevatten.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet wel waar het aan ligt maar weet niet precies hoe het werkt.. dus als iemand het beter weet moet die mij maar corrigeren.. Je hebt een eigen windows gebruikers account? en je ouders hebben een hoofd account?

Ik denk dat je ouders iets (mischien perongeluk) in hebben gesteld zodat jij geen dingen kan doen die voor 18 jaar en ouder is..

probeer gta is te spelen op het hoofd account van windows?

Summer base is me voor.. probeer dat eerst maar :puh:

Bewerkt: door Biocount
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb inderdaad windows VISTA en dat van die webfiltering zie ik niet. maar ik heb alle spellen staan op de hoofd account van mijn moeder dat is zechmaar de "beheerder" maar ik zie dat gebruikers beheer niet staan bij het menu.. :N En dit staat ook niet in het configuratiescherm, maar er is wel een gebruikers accounts is dat het mischien? wel tof dat jullie me willen helpen! :D

Link to comment
Delen op andere websites

maar als mijn ouders zo stom zijn geweest om dit perongeluk in te stellen..dan zou ik sanandreas/vice city/ gta III toch ook niet moeten kunnen spelen? maar dat kan dus wel..+ :cab: ik snap er helemaal niks van..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...