ColdCase Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) Ik zou graag dat iemand deze missie's wil doen Hier is mijn eigen savegame en A U B geen cheats gebruiken en geen andere missies doen Versie is 2.0 GTASAsf1.b Bewerkt: 4 januari 2009 door ColdCase
ColdCase Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) Ik kan deze 3 missies niet halen want ik ben slecht in vliegen :O Zou iemand die voor mij willen doen ?? Mijn Eigen savegame zit in de bijlagen Alleen deze 3 missies doen AUB Geen andere Ik heb versie 2 Alvast bedankt Groetjes mij GTASAsf1.b Bewerkt: 4 januari 2009 door ColdCase
MegaPilot Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) Freefall = Misson Passed! Beloningen = $15 000 en Respect+! N.O.E. = Mission Passed! Beloning = $15 000! Up,Up And Away = Mission Passed! Beloningen = Respect+ en een Leviathan spawnt op Verdant Meadows! Ik heb geen Cheats en/of Modificaties gebruikt om de missie te halen. De savegame vindt je in de bijlage. Veel plezier verder met San Andreas! Edit: Download de savegame eens opnieuw als ie niet werkte, ik was vergeten hem door de ID-Converter te doen. Bewerkt: 4 januari 2009 door MegaPilot
GTA Haas Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) Ik zal even kijken of ik 'm kan halen, denk het wel! Ja, hij werkt. Ik zal ze halen. Het spijt me, k*tzooi. Kan ze niet halen, mods. Verwijder het bericht... Bewerkt: 4 januari 2009 door GTA Haas
ColdCase Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 volgens mij is er wat fout gegaan want als ik hem speeel moet ik helemaal overnieuw beginnen er staat wel bij load game : up up and away maar als erop klik dan moet ik helemaal opnieuw beginnen weet jij hoe dat koooomt ? MegaPilot had me al geholpen maar dat ging niet zo goed :O Want hij had de missies gedaan alleen als ik heb weer opstart dan begin ik weer helemaal overnieuw gewoon bij het begin...
Dutchy3010 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Klik Hij moest hem nog door de converter halen, maar was dat vergeten. Inmiddels heeft hij dat al gedaan. Topics samengevoegd.
ColdCase Geplaatst: 5 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 topic kan wel sluiten het is klaar
Recommended Posts