erwinv Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Kan je als je op je ps3 bent tegen de pc online spelen of is dit niet mogelijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Nee dat is niet mogelijk, alleen PC vs PC en PS3 vs PS3 en dat geld ook voor xbox 360. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P.ZAAL Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 ja inderdaat het zouw mooi zijn als je op het internet gewoon tegen de ps3 spelers kon en de xbox spelers dan bedoel ik alle spellen nieuwere spellen die online kunnen dan krijg je grotere lvls meer survers en meer lol maar helaas tot gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ddaemen Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) ja inderdaat het zouw mooi zijn als je op het internet gewoon tegen de ps3 spelers kon en de xbox spelers dan bedoel ik alle spellen nieuwere spellen die online kunnen dan krijg je grotere lvls meer survers en meer lol maar helaas tot gta dat zou technisch gezien vrijwel onmogelijk zijn, het kan wel, maar dan moet je gta IV voor alle platforms PRECIES hetzelfde maken, zie je het voor je? als ik al hoor over de glitches in bugs in de PC versie, moeten die dan ook op de consoles aanwezig zijn (of juist niet en de PC versie perfectioneren) Bewerkt: 4 januari 2009 door ddaemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
erwinv Geplaatst: 5 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 wel jammer maar niet echt onmogelijk hoor.. Al is het maar 1 level ofzo dat je het zelfde doet. michien komt het wel in de toekomst ofzo:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Het zou trouwens ook oneerlijk zijn, de besturing op de PC is makkelijker dan op de consoles. (dat vind ik dan) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 (bewerkt) wat is dan het verschil ?? xbox en ps3 hebben auto aiming [edit] achja ieder zijn eige mening Bewerkt: 5 januari 2009 door the_dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.