McMouse Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Er was zo'n GTA auto tool waarbij je alleen de code hoefte intevoeren en de auto stondt naast je. Hoe hete deze tool? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Dan doel je vast en zeker op een car spawner. Welke je precies bedoelt, weet ik niet, maar je kunt even op google zoeken. Ik denk deze: klik. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) Er was zo'n GTA auto tool waarbij je alleen de code hoefte intevoeren en de auto stondt naast je. Hoe hete deze tool? Op filefront wordt deze car spawner aangeboden. Je voert het ID van de auto in, drukt "S" en de auto zal voor je spawnen. Let er op dat je geen ID invoert dat niet bestaat. Het spel zal dan namelijk crashen. De ontwikkelaar van de tool raadt het ook af om een trein te spawnen. PS. Ik heb een lijst met alle auto IDs uit GTA: SA bijgevoegd. EDIT: Oops, ik was net iets te laat GTA_SA_Auto_IDs.txt Bewerkt: 4 januari 2009 door ViceAgent Reageren
McMouse Geplaatst: 4 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 Bedankt, die bedoel ik Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Bij deze trainer hoef je geen ID in te typen. Het is maar net wat je handiger vindt. Reageren
kgta forum Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Er was zo'n GTA auto tool waarbij je alleen de code hoefte intevoeren en de auto stondt naast je. Hoe hete deze tool? Op filefront wordt deze car spawner aangeboden. Je voert het ID van de auto in, drukt "S" en de auto zal voor je spawnen. Let er op dat je geen ID invoert dat niet bestaat. Het spel zal dan namelijk crashen. De ontwikkelaar van de tool raadt het ook af om een trein te spawnen. PS. Ik heb een lijst met alle auto IDs uit GTA: SA bijgevoegd. EDIT: Oops, ik was net iets te laat Moet je hem ook instaleren net zoals mods ofzo of is het downloaden en opslaan en spel starten en id invoeren en klaar? Reageren
the_dan Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 (bewerkt) er is hier ergens op het gta forum een download voor een carspawner geen id in voeren en nog wat extra cheats heel makkelijk te instaleren je kopieert alleen een dingetje in een bepaalde map ben eve zoeken neit gevonden gta n00bmode ofzo had iemand hier op et forum gemaakt Bewerkt: 6 januari 2009 door the_dan Reageren
kgta forum Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 er is hier ergens op het gta forum een download voor een carspawner geen id in voeren en nog wat extra cheats heel makkelijk te instaleren je kopieert alleen een dingetje in een bepaalde map ben eve zoeken stop maar met zoeken die tool heeft mijn spel naar de kl..te geholpen ik typte een bestaande code in en ik laad de savegame en ik wil mijn safehouse uitlopen en het spel sluit af en ik krijg een waarschuwing fout opgetreden in gta san andreas onze excuses voor het ongemak dat stond er hoe moet ik nu mijn gta weer aan de gang krijgen? Reageren
Beagle Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 (bewerkt) er is hier ergens op het gta forum een download voor een carspawner geen id in voeren en nog wat extra cheats heel makkelijk te instaleren je kopieert alleen een dingetje in een bepaalde map ben eve zoeken stop maar met zoeken die tool heeft mijn spel naar de kl..te geholpen ik typte een bestaande code in en ik laad de savegame en ik wil mijn safehouse uitlopen en het spel sluit af en ik krijg een waarschuwing fout opgetreden in gta san andreas onze excuses voor het ongemak dat stond er hoe moet ik nu mijn gta weer aan de gang krijgen? Ik post hier niet veel, maar af en toe kijk ik eens. Nu zie ik dat je het over modden hebt, dan moet je dus >hier< zijn Waar ik geboren en getogen ben. Tip: Wees duidelijk in het GTA Modding Hulp fora, dan help ik je sneller Bewerkt: 6 januari 2009 door Beagle Reageren
kgta forum Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Ik post hier niet veel, maar af en toe kijk ik eens. Nu zie ik dat je het over modden hebt, dan moet je dus >hier< zijn Waar ik geboren en getogen ben.Tip: Wees duidelijk in het GTA Modding Hulp fora, dan help ik je sneller Het gaat hier NIET over MODDEN het gaat over hoe ik gta sa weer goed krijg Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Met als oorzaak modificaties, ja.. Wees ook rustig en voorzichtig met je hart, dan word je ook sneller geholpen. Anyways, of hij de vraag nu hier of daar plaatst: ik raad je aan om eens een nieuw spel te starten. GTA N00bmode (welke inderdaad door twee heren van het forum (Eclipse en Wauzie) is gemaakt, is een zogenaamde SCM-modificatie. Bij zo'n modificatie zul je een nieuw spel moeten starten en dus géén savegame laden. Doe je dat wel, kun je de symptomen van een 'verkeerde versie' (savegames!!!!) krijgen. Wil je de modificatie verwijderen, volg dan de omgekeerde volgorde..tenzij je nu wel GTA N00bmode wilt gebruiken, uiteraard. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.