Jump to content

C&C Red Alert 2 Yuri's Revenge No-CD

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Voordat alle modjes hier naar toe komen om hem massaal dicht te gooien, lees eerst even wat voorgaande informatie!!!

Ik heb dus een LEGALE versie liggen van C&C Red Alert 2 Yuri's revenge die kan ik probleemloos op men desktop spelen, alleen ik wil hem ook op men laptop spelen, en hier komt de heibel.

Ik ben een trotse eigenaar van een uberhippe EEE PC, hier zit helaas geen CD speler in dus het installeren word een ietsiepietsie lastig..

Nou heb ik al op men desktop een image gebrand van de cd, die overgezet op men EEE en die gemount en geinstalleerd, maar als ik hem dan opstart dan krijg ik ofwel de melding dat ik de cd erin moet doen, terwijl die wel gemount staat of als ik een match begin dan ontploffen al mijn troepen wat zou moeten duiden op een illigale versie terwijl hij dat niet is.

Dit zou kunnen komen doordat de cd een beetje bekrast is, er zijn tijdens het maken van de image een aantal fouten dus een deel word niet meegenomen.

Nou heb ik al op internet gezocht naar no-cd cracks maar geen enkele lijkt te werken, dus ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met een No-cd voor dit progie, of mensen heb werkend kunnen krijgen want mij lukt het niet :puh:

Geplaatst:
Een No-CD is voor illegale game's, wij mogen jou geen uitleg geven over hoe een No-CD werkt. ;)

Volgens mij voor mensen die geen CD willen gebruiken, maar het spel wel legaal gekocht hebben. Daarom is het ook legaal om ze te maken. Waar de meeste mensen het voor gebruiken is natuurlijk een ander verhaal.

Geplaatst:

volgens mij mogen we dit niet vertellen omdat er ook andere mensen dit kunnen lezen, en het zo voor hun kwade bedoelinkjes kunnen gebruiken...

Geplaatst:

Hmm, that's a toughy. Ik denk niet dat het lukt. Zeker omdat het nog via een netwerk werkt dat niet meer wordt gebruikt door nieuwere pc's, en dat het dan dus niet lukt.

Je kunt The First Decade aanschaffen. Krijg je ook nog eens mooi de allereerste C&C tot C&C3 erbij! How's that? Die werkt namelijk (als het goed is, als ik jou was zou ik het even vragen op de EA forums) wel met Yuri's Revenge.

1 problem, je hebt dan wel een nieuwe cd-key nodig voor de andere pc.

Geplaatst:

The First Decade heb ik al, alleen dat is een dvd van 8 GB dus die kan ik ook niet overzsetten naar men laptop omdat dat teveel ruimte gaat innemen.

Voor de duidelijkheid, ik heb nu een LEGALE CD + Key RA 2 Yuri's Revenge en ik heb The Fiorst Decade waar dus ook een key bijzit, kan hem dus op 2 pc's droppen

Geplaatst:

Of je het nou wel of niet legaal is. We mogen je gewoon niet met dit onderwerp helpen.

Ga terug naar de winkel voor garantie/nieuw exemplaar van dit spel.

Indien een computer geen CD/DVD speler heeft kan je altijd een andere computer hiervoor gebruiken. Zorg er voor dat je schijven/cd spelers binnen je prive netwerk deelt. Hierdoor kan je altijd overal bij. Ook als je op een andere computer werkt.

Geplaatst:
The First Decade heb ik al, alleen dat is een dvd van 8 GB dus die kan ik ook niet overzsetten naar men laptop omdat dat teveel ruimte gaat innemen.

Wat is dat nou weer voor een onzin? 8 GB is niks.

Daarnaast hoef je alleen maar Yuri's Revenge te installeren, nothing else. Je bent immers niet verplicht alle games op The First Decade te installeren.

Geplaatst:

@ joriz, dat is idd ook een optie, ben binnenkort tog van plan een mini home servertje neer te zetten, dan deel ik hem daar wel.

en @ Fyre, 8 GB is behoorlijk veel op een SSD van 12 GB en een SD van 16 GB, dan ben ik tog wat zuniger met de ruimte die ik heb :puh:

Geplaatst:
Hallo,

Voordat alle modjes hier naar toe komen om hem massaal dicht te gooien, lees eerst even wat voorgaande informatie!!!

Ik heb dus een LEGALE versie liggen van C&C Red Alert 2 Yuri's revenge die kan ik probleemloos op men desktop spelen, alleen ik wil hem ook op men laptop spelen, en hier komt de heibel.

Ik ben een trotse eigenaar van een uberhippe EEE PC, hier zit helaas geen CD speler in dus het installeren word een ietsiepietsie lastig..

Nou heb ik al op men desktop een image gebrand van de cd, die overgezet op men EEE en die gemount en geinstalleerd, maar als ik hem dan opstart dan krijg ik ofwel de melding dat ik de cd erin moet doen, terwijl die wel gemount staat of als ik een match begin dan ontploffen al mijn troepen wat zou moeten duiden op een illigale versie terwijl hij dat niet is.

Dit zou kunnen komen doordat de cd een beetje bekrast is, er zijn tijdens het maken van de image een aantal fouten dus een deel word niet meegenomen.

Nou heb ik al op internet gezocht naar no-cd cracks maar geen enkele lijkt te werken, dus ik vroeg mij af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met een No-cd voor dit progie, of mensen heb werkend kunnen krijgen want mij lukt het niet :puh:

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad.

Ik heb eerst alles gedeinstaleerd. Toen RA2 geinstaleerd. En daarna Yuri's

Revenge. Dan moet ie het doen als het goed is.

Geplaatst:

Je kan ook een USB-DVD lezer aanschaffen, voor minder dan €50 heb je al een hele goede. Je kan hem dan gewoon aansluiten op je laptop en spelen ;).

Geplaatst:
Indien een computer geen CD/DVD speler heeft kan je altijd een andere computer hiervoor gebruiken. Zorg er voor dat je schijven/cd spelers binnen je prive netwerk deelt. Hierdoor kan je altijd overal bij. Ook als je op een andere computer werkt.

Kun je hier een (korte) uitleg over geven? Ik had een jaar geleden het zelfde probleem met mijn EEE pc, en heb nog steeds geen oplossing gevonden.

Als je nog iets wilt weten over een No-Cd crack kun je me wel een PM sturen, dit is (volgens mij) wel toegestaan.

Geplaatst:

Als je een cd speler wilt delen door je netwerk moet je er eerst voor zorgen dat beiden pc's in dezelfde werkgroep zitten, dit kun je doen door met je rechtermuisknop op deze computer te klikken dan naar eigenschappen en door naar computernaam.

als beiden computers in dezelfde werkgroep zitten open je deze computer en klik je met de rechtermuisknop op je cd/dvd drive en selecteer je Delen en beveiliging hier klik je de volgende melding door.

Dan klik je in het volgende venster op Van deze map en gedeelde netwerkmap maken, hier geef je hem en naam.

Als dit alles is gedaan kan je op een andere computer naar mijn netwerklocaties ga dan zal je daar de cd/dvd drive zien :)

succes :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...