TahR78 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Behalve die van de cheat... Zijn er nog meer helikopters? ergens? En kan je ergens ook de politiehelikopter krijgen? En als laatste vraag... zou ik hiermee alsnog naar het andere eiland kunnen gaan (A) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Hier vind je een kaartje, wat in dit topic is samengesteld door Hackman. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 5 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Oke. Zeg nog een vraagje: zouden jullie geen vastgeplakt topic kunnen maken voor kleine vraagjes? Want nu lijkt het dat ik maar die berichten plaats voor die status (heb onlangs de regels gelezen)... Maar dat is niet zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Nog een vraag waar het niet waard was om een topic voor te maken: hoe start je de missie Easy Fare? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 (bewerkt) Nog een vraag waar het niet waard was om een topic voor te maken: hoe start je de missie Easy Fare? Je kan deze missie starten bij het taxidepot, nadat je de missies "Bleed out" en "First date" voltooid hebt. Bewerkt: 6 januari 2009 door ViceAgent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 (bewerkt) Nog een vraag waar het niet waard was om een topic voor te maken: hoe start je de missie Easy Fare? Als je de missie Bleed Out al gedaan hebt én op een date bent geweest met Michelle in First Date dan zal je, door in de marker te stappen bij Roman's Taxi bedrijf de missie Easy Fare starten. Wat je tevens ook kon vinden op WikiGTA. Sorry @ ViceAgent. :$ Bewerkt: 6 januari 2009 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAisTHEbest Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Gebruik gewoon een cheat code (zie google) Of bel Roman. Of pak een taxi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 7 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2009 Gebruik gewoon een cheat code (zie google) Of bel Roman. Of pak een taxi Als ik even erop mag reageren 1. Lees ff wat er in de eerste post staat: BEHALVE DE CHEAT CODE 2. Ik kon toen Roman nog niet bellen 3. En de taxi kon ik toen ook nog niet roepen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.