Jump to content

Heeft GTA IV SSE2 nodig?


warhoofd3

Recommended Posts

Hoi,

ik heb een AMD Athlon 2800+.

Met een beetje overclocken zou deze GTA IV moeten draaien.(waarschijnlijk wel met vertraging)

Maar ik heb veel spellen zoals Far Cry 2 geprobeerd, en deze werkten niet omdat mijn processor geen SSE2 heeft :(

Weet iemand misschien of GTA IV dit ook nodig heeft?

Bedankt.

(Ga niet zeggen dat het zinloos is om GTA IV op deze PC te draaien enzo, ik weet precies waar ik mee bezig ben ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

ik heb een AMD Athlon 2800+.

Met een beetje overclocken zou deze GTA IV moeten draaien.(waarschijnlijk wel met vertraging)

Maar ik heb veel spellen zoals Far Cry 2 geprobeerd, en deze werkten niet omdat mijn processor geen SSE2 heeft :(

Weet iemand misschien of GTA IV dit ook nodig heeft?

Bedankt.

(Ga niet zeggen dat het zinloos is om GTA IV op deze PC te draaien enzo, ik weet precies waar ik mee bezig ben ;) )

Ik weet het niet zeker kwa sse2, maar ik weet dat zelfs pentium 4's die sse3 hebben de game niet eens starten...

Je zegt dat je weet waar je mee bezig bent, maar heb je gekeken naar benchmarks, core 2 duo's op 4 ghz kunnen hem moeilijk lopen ( drops naar 20 fps of minder soms), pas met een quad krijg je normale FPS ( altijd boven de 35)...

Link to comment
Delen op andere websites

En of GTA wel of niet SSE2 nodig heeft maark niet uit, je kunt hem niet draaien met dat uitgestorven processortje. Een Athlon x2 kan het spel nog maar nét aan. Dus forget it.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

ik heb een AMD Athlon 2800+.

Met een beetje overclocken zou deze GTA IV moeten draaien.(waarschijnlijk wel met vertraging)

Maar ik heb veel spellen zoals Far Cry 2 geprobeerd, en deze werkten niet omdat mijn processor geen SSE2 heeft :(

Weet iemand misschien of GTA IV dit ook nodig heeft?

Bedankt.

(Ga niet zeggen dat het zinloos is om GTA IV op deze PC te draaien enzo, ik weet precies waar ik mee bezig ben ;) )

Ik heb dezelfde processor als jou gehad, en daar ga je 100% zeker geen gta IV op draaien ook niet met ~1ghz meer dus vergeet het maar, helaas.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is nu 2.3GHz en ik kan hem veilig overclocken naar een stuk hoger als ik wil. En vergeet niet, op 2.2 presteert ie net als een Pentium 4 2.8GHz.

Ik weet dat GTA IV dan nog steeds ver weg van speelbaar is met alles op minimaal, en niet stabiel zal lopen.

Zoals ik al zei: ik weet waar ik mee bezig ben ;) Ik ben alleen maar geinterresseerd in het modden enzo van GTA IV en de mods even uit te testen, en niet om het leuk te spelen.(eigenlijk wel, maar als ik dat wil moet ik een nieuwe pc kopen :puh: )

Dus AUB geen reacties meer over hoe slecht GTA IV erop zal draaien, maar of het zal draaien(dus SSE2 nodig heeft)

Bewerkt: door timmyhawky
Link to comment
Delen op andere websites

Kerel als je een beetje had gegoolded had je al geweten dat SSE2 processor technologie is die op de eerste P4's werden toegepast, dit kan je dus niet toevoegen. AMD ondersteunde dit pas bij de eerste 64 bits Athlon's, die jij dus niet hebt.

Het word dus een complete upgrade om gta 4 uberhaupt te kunnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

ik heb een AMD Athlon 2800+.

Met een beetje overclocken zou deze GTA IV moeten draaien.(waarschijnlijk wel met vertraging)

Maar ik heb veel spellen zoals Far Cry 2 geprobeerd, en deze werkten niet omdat mijn processor geen SSE2 heeft :(

Weet iemand misschien of GTA IV dit ook nodig heeft?

Bedankt.

(Ga niet zeggen dat het zinloos is om GTA IV op deze PC te draaien enzo, ik weet precies waar ik mee bezig ben ;) )

Ik heb dezelfde processor als jou gehad, en daar ga je 100% zeker geen gta IV op draaien ook niet met ~1ghz meer dus vergeet het maar, helaas.

Hij is nu 2.3GHz en ik kan hem veilig overclocken naar een stuk hoger als ik wil. En vergeet niet, op 2.2 presteert ie net als een Pentium 4 2.8GHz.

Ik weet dat GTA IV dan nog steeds ver weg van speelbaar is met alles op minimaal, en niet stabiel zal lopen.

Zoals ik al zei: ik weet waar ik mee bezig ben ;) Ik ben alleen maar geinterresseerd in het modden enzo van GTA IV en de mods even uit te testen, en niet om het leuk te spelen.(eigenlijk wel, maar als ik dat wil moet ik een nieuwe pc kopen :puh: )

Dus AUB geen reacties meer over hoe slecht GTA IV erop zal draaien, maar of het zal draaien(dus SSE2 nodig heeft)

je vraagt om reactie, die krijg je maar toch ben je weer eigenwijs?

ook wesley heeft het je nu al 10 keer verteld, het is niet mogelijk je hebt minstens een dualcore nodig, en zelfs met een deel van de dualcores is het amper/niet te redden.

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt nog een oude Athlon, toen kwam de Athlon XP, de Athlon 64 en toen de Athlon 64 X2. Er zijn van laatstgenoemde zelfs versies (< 4600+) die het spel niet kan draaien. Je processor word helemaal gek als hij alleen al een screenshot van GTA IV moet tonen.

Now way dat jij dat spel krijgt opgestart.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...