keessie Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 hallo ik ben op zoek naar een soort heilig nummer maar dat toch vet klinkt ik post het niet in "hoe heet dit liedje" want ik vraag aan jullie of jullie een liedje hebben die bij de omschrijving past het moet voor een stunt filmpje zijn dus het moet wel vet klinken voorbeeld: grz Reageren
GTA Haas Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Er is hier al een Topic voor, ik kan het niet vinden. Maar het is in iedergeval in NOTA (None Of The Above) Reageren
Fyre Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 (bewerkt) heilig nummer? Bewerkt: 5 januari 2009 door Fyre Reageren
tjoef Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 (bewerkt) ERA - Ameno Desnoods een remix ofzo...(ik raad die van DJ Quicksilver aan) EDIT: Mijn vader, die over mijn schouder aan het meekijken was -wat hij overigens anders nooit doet- raad nog de groep Enigma aan (en daar heeft hij inderdaad gelijk in) en ook nog Masters of Chant, wat ik niet ken. Youtuben maar! Bewerkt: 5 januari 2009 door tjoef Reageren
keessie Geplaatst: 5 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 ERA - AmenoDesnoods een remix ofzo...(ik raad die van DJ Quicksilver aan) EDIT: Mijn vader, die over mijn schouder aan het meekijken was -wat hij overigens anders nooit doet- raad nog de groep Enigma aan (en daar heeft hij inderdaad gelijk in) en ook nog Masters of Chant, wat ik niet ken. Youtuben maar! hey bedankt en bedank je vader ook maar dat soort zocht ik grz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.