Mesprit Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 (bewerkt) Wat zijn volgens JOU de tien leukste dingen om te doen in Gta iv? 1.MULTIPLAYER! 2.Rondrijden 3.Rondvliegen 4.Missie's 5.In het rond schieten (op mensen enz) 6.Uit helikopters springen 7.Trophie's halen 8.Uitgaan 9.Internetcafé's overhoop schieten 10. Mensen beroven Bewerkt: 5 januari 2009 door Mesprit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 (bewerkt) Vind je het errig als ik geen 10 redenen geef? 1. De schommelbug 2. Zinloos geweld 3. Rond touren 4. Parachute springen zonder parachuut (in zwembad landen van grote hoogte) 5. Glitches zoeken en of uit proberen 6. Missies 7. Vast nog wel paar dingen die ik 1 2 3 nu ff niet kan bedenken 8. 9. 10. Hier voor andere mensen: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Bewerkt: 5 januari 2009 door Biocount Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 1. Missie's doen (Heb de Storyline al uitgespeeld! ) 2. Zijmissie's doen 3. Met vrienden/vriendinnen uitgaan. 4. Glitches uitproberen 5. Multiplayer 6. Auto rijden 7. 8. 9. 10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 1.Multiplayer 2.missie's 3.politie straffen 4.mensen over rijden 5.zijmissies en iets heel saai 200. 200 duiven doodknallen. ik vind dat het stomst omdat het er te veel zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 1. terroristje spelen 2. missies 3. Een gloednieuwe auto helemaal in de prak rijden 4. Uitgaan/daten 5. Easter egg hunten meer heb ik er zo gauw niet kunnen verzinnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mesprit Geplaatst: 5 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Geen multiplayer? Ik vind dat het leukste van het hele spel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 (bewerkt) Ik kan niet op muliplayer want ik heb een 100% game van Windows Life en die is off-line. Ik zal binnenkort een eigen profiel maken en een Social Club account on het eens te bekijken. Stom genoeg sla ik mijn eigen savefiles ook op in "zijn" profiel Bewerkt: 5 januari 2009 door Sprunk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mesprit Geplaatst: 5 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Tjah, kon je de storyline niet halen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tiim Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 1. missies 2. gassies mollen 3. uitgaan 4. rondrijden 5. rondvliegen 6. rondlopen XD 7. winkel beroven 8. kweenie 9. kweenie 10. kweenie 136. Multiplayer MULTIPLAYER SUCKT ECHT HEEL HARD!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mesprit Geplaatst: 5 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 1. missies2. gassies mollen 3. uitgaan 4. rondrijden 5. rondvliegen 6. rondlopen XD 7. winkel beroven 8. kweenie 9. kweenie 10. kweenie 136. Multiplayer MULTIPLAYER SUCKT ECHT HEEL HARD!!!! Dat ben ik zeker NIET met je eens. Waarom vind je het slecht dan? Lukt het niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Tjah, kon je de storyline niet halen? Nee, helaas is niet iedereen zo'n fantastische gamer als jij Nee hoor, ik ben nog bezig met de storyline, maar als ik even geen zin heb in missies, wil ik gewoon even doen wat ik wil. Zoals naar het blijheidsbeeld bijvoorbeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 1: Missies. 2: Iemand neerknallen, een auto jatten, de stad platrijden, molotovs uit auto's gooien, de politiewagens tricken om ze in het water te laten rijden, als je auto op het punt om te ontploffen staat er op een vette manier uitspringen en doodgaan. In die volgorde. 3: Hetzelfde als wat er bij 2 staat weer opnieuw. Telkens als ik bij het ziekenhuis verschijn kan ik het weer niet laten. 4: Little Jacob bellen om te poolen, hem op te halen met een helikopter, poolen, een biljartbal tegen een willekeurig iemand in de kroeg aangooien, wegvliegen, tegen een brugaanvliegen zodat de helikopter op exploderen staat, gauw landen op het vliegveld, 4 sterren krijgen, proberen in een vliegtuig te stappen, teleurgesteld maar zo'n sloom wagentje nemen, wegrijden, 10 seconden later huilen omdat ze Little Jacob hebben doodgeschoten, hem bellen, nadenken over of het logisch is dat hij niet opneemt en tegelijkertijd z'n lichaam verdwijnt terwijl je wordt neergeknald. In die volgorde. 5: Hoeren neuken. 6: Missies vergallen. Alle manieren proberen die de boel zouden kunnen verneuken, als je door een gebouw met gastjes heen moet die de hele dag spenderen daar te staan wachten met een gun in de hand voor het geval dat er eens iemand iets komt doen, daar niet ingaan maar gewoon omlopen en dan Jimmy Pegorino redden. 7: Zijmissies. 8: Proberen een date met KiKi eindelijk eens te laten slagen. 9: Video Editor. 10: Jezelf frustreren dat iedereen in paniek raakt en wegrent of je neerknalt als je het podium van een stripper op klimt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mesprit Geplaatst: 5 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Tjah, kon je de storyline niet halen? Nee, helaas is niet iedereen zo'n fantastische gamer als jij Nee hoor, ik ben nog bezig met de storyline, maar als ik even geen zin heb in missies, wil ik gewoon even doen wat ik wil. Zoals naar het blijheidsbeeld bijvoorbeeld Ik ben gewoon geweldig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 1. (zij)missies 2. multiplayer 3. rond rijden en verschillende plaatsen bewonderen. 4. rond vliegen, het landschap bekijken 5. met een race motor/auto eens goed door de straten racen 6. uitgaan 7. de politie eens goed iriteren 8. hoeren neuken 9. video editor eens proberen 10. eens bekijken hoe realistisch mensen omvervallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 1. Toch de MultiPlayer 2. Laagvliegen in SingelPlayer (Met helikopter) 3. Ronddriften door de stad met Sultan RS 4. Met de politie vechten 5. Schommelen 6. Stunten met motor 7. Op een vliegend vliegtuig springen 8. Politie helikopter stelen ( Door piloot dood te schieten) 9. Glitchen 10. Zelfmoord plegen op veel manieren Dit was mijn lijstje zo ongeveer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.