Game-Fan Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Hallo, ik weet totaal niet hoe ik op gta iv online moet heb al geprobeerd mijn gratis 1 maand life te instaleren op mijn xbox maar dan krijg ik een foutmelding van de ip en ik enk dat ik veele dingen verkeerd doe ik weet hier eigleijk weinig vanaf van hosts/ip... enzo, kane iemand me helpen het is voor op de XBOX360 Alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mesprit Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Ik heb zelf een ps3, dus ik weet het niet. Maar misschien moet je even in het boekje, of op hun website kijken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Game-Fan Geplaatst: 5 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Ik heb zelf een ps3, dus ik weet het niet.Maar misschien moet je even in het boekje, of op hun website kijken? ik snap eigelijk niets van zon dingen met al die hosts/poorten/ip adressen... ik wil zo graag online op gtaIV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mesprit Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Ik snap het, ik krijg internet pas over 2 dagen Wat moet je dan invullen bij xbox live? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Game-Fan Geplaatst: 5 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 (bewerkt) Ik snap het, ik krijg internet pas over 2 dagen Wat moet je dan invullen bij xbox live? ja je moet vannalles je ip enzo en daar geeft ie foutmeldingen bij Bewerkt: 5 januari 2009 door Game-Fan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Ik snap het, ik krijg internet pas over 2 dagen Wat moet je dan invullen bij xbox live? ja je moet vannalles je ip enzo en daar geeft ie foutmeldingen bij Lees gewoon eens rustig het boekje door, die zijn er niet voor niets he.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mesprit Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 www.ip-adress.com Daar zie je je IP.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.