Jump to content

pc dood door gta iv =\


jeromegtafan

Recommended Posts

gister toen ik gta iv aan het spelen was liep de game weer vast, (door de memory leak zoals altijd) dus ik herstart mn pc en tot mn verbazing blijf hij hangen in het opstart procedure. :duh: Hij komt niet meer bij windows maar blijft constant maar herstarten, op het moment datie eigelijks had moeten inloggen. Ik heb geen flauw idee hoe dit kan maar 1 ding weet ik wel sinds gta iv vast is gelopen en ik mn pc heb herstart is hij dus gestorven.

heeft iemand dit eerder gehad en weetie hoe dit is op te lossen

of heb je hetzelfde met gta iv dat hij af en toe vastloopt ? dan raad ik je aan te wachten dat er een patch is die de memory leak verhelpt want anders krijg je misschien vroeg of laat hetzelfde probleem als mij. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Haal de bettery op de mobo eruit en laat die ff voor 10 minuten liggen, doe hem er weer in en start je pc opnieuw op.

Je kunt ook de CMOS resetten via de bios.

Als ik dat zo lees heb jij gewoon versie 1.0 en niet de patch gedownload, deze fiste namelijk dit probleem.

Als dat zo is is r* niet voor eventuele schade verantwoordelijk, aangezien de update verplicht was.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn je pc specificaties dan?

en heb je niks gemod of veranderd, niet van die commands gebruikt?

zoals welsey zegt idd, batterij eruit halen en dan ff het volgende doen:

in een standaard Windows XP systeem herstart de computer automatisch zonder een duidelijke foutmelding te geven. Je kunt dit uitschakelen via Deze Computer - Eigenschappen - Geavanceerd - Opstart en herstelinstellingen - Instellingen - Systeemfouten - vinkje weghalen bij "De computer automatisch opnieuw opstarten". Verder kun je in NT/2K/XP ook veel nuttige informatie halen uit de systeemlogboeken. Zie Configuratiescherm - Systeembeheer - Systeemlogboeken (Event Viewer) of start - uitvoeren - eventvwr.msc.

dan krijg je tenminste de foutcode, en weetje wat er precies fout is.

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

ok bedankt voor de info mensen zit nu nog op school zal wel ff kijken als ik thuis ben ;) en ja ik had de patch wel gedownload voor de patch viel gta iv elke 10 minuten ofzo weg en gaf hij een onvoldoende virtueel geheugen error. naar de patch kon ik hem eerst een tijdje spelen maar dan kwam op een gegeven moment ook wel weer de error van onvoldoende virtueel geheugen herstart je pc =\ (erg vaag dus) want mn pc specs zijn 9600gt inteldual core e8500 3.16 ghz

Link to comment
Delen op andere websites

het kan denk ik ook zijn dat het door de -nonrestriction ofzo komt want ik had al mn settings op hoogst maar mn pc had daar geen probleem mee want hij haperde niet en liep niet traag alleen die error van onvoldoende virtueel gehuegen had ik maar dat had ik ook toen ik het op medium had.

Link to comment
Delen op andere websites

het kan denk ik ook zijn dat het door de -nonrestriction ofzo komt want ik had al mn settings op hoogst maar mn pc had daar geen probleem mee want hij haperde niet en liep niet traag alleen die error van onvoldoende virtueel gehuegen had ik maar dat had ik ook toen ik het op medium had.

dat is het dus geweest, en daarom is je pc dus gecrasht, eigen schuld dikke bult, je kunt een format proberen en windows er opnieuw opzetten, mocht dat fout gaan dan denk ik dat er (wat) hardware gestorven is

Link to comment
Delen op andere websites

Zowiezo zijn die commands voor "advanced users" oftewel mensen die er verstand van hebben, dit heb jij dus duidelijk niet ( vat het niet verkeerd op ) en nu zit je ermee, vind het dan wel erg triest dat je zegt dat rockstar maar weer voor een patch moet komen, want dit probleem heb je helemaal zelf veroorzaakt.

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

Vind het zowiezo niet handig als mensen dat soort restricties gebruiken..

De game makers horen zowiezo gewoon te zorgen dat een spel werkt naar behoren.

Als een spel dan niet goed of niet werkt dan is het gewoon wachten tot er een patch uit komt of als je pc het niet 100% trekt om dan gewoon te upgraden. Of een ander spel weer te gaan doen die wel werkt...

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het zowiezo niet handig als mensen dat soort restricties gebruiken..

De game makers horen zowiezo gewoon te zorgen dat een spel werkt naar behoren.

Als een spel dan niet goed of niet werkt dan is het gewoon wachten tot er een patch uit komt of als je pc het niet 100% trekt om dan gewoon te upgraden. Of een ander spel weer te gaan doen die wel werkt...

Dan mogen ze wel met man en macht aan werken en dan hoop ik ook dat het niet nog eens een maand duurt.

Heb het zelfde probleem ( rsc10 error) en alles al geprobeerd.

K wacht nu maar geduldig op die patch ( als die patch dat dan maar ook fixed )

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij had r* dit ook geadviseerd voor meer fps.

Je zou kunnen checken of dit ook werkelijk op de support pagina staat(hier staan een hoop fixes op), als dat zo is zou je ze kunnen mailen voor een schadevergoeding, daar heb je in dat geval gewoon recht op.

Nu ik dit weet ga ik het snel weghalen.

EDIT: r* heeft het niet aangeraden dus het is je eigen schuld, helaas.

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

mn pc doet het weer heb de bios terug gezet naar default settings en met de windows xp cd ff 1dag terug gezet ik denk dat ik voorlopig gta iv even laat liggen todat er een andere patch ofzo uit is ;) want er zit ook nog een grafishe bug enz in want dan zie je de kleuren inees vet gepixeld http://www.youtube.com/watch?v=IuKUrsbGGX8 zoals dit ongeveer maar toen hij vast liep bij mij verandert dan de hele stad in deze raare kleur en toen liep hij vast maarja eerst maar ff wachten op de 2e patch denk ik :puh: en bedankt voor de hulp iedereen :)

Link to comment
Delen op andere websites

mn pc doet het weer heb de bios terug gezet naar default settings en met de windows xp cd ff 1dag terug gezet ik denk dat ik voorlopig gta iv even laat liggen todat er een andere patch ofzo uit is ;) want er zit ook nog een grafishe bug enz in want dan zie je de kleuren inees vet gepixeld http://www.youtube.com/watch?v=IuKUrsbGGX8 zoals dit ongeveer maar toen hij vast liep bij mij verandert dan de hele stad in deze raare kleur en toen liep hij vast maarja eerst maar ff wachten op de 2e patch denk ik :puh: en bedankt voor de hulp iedereen :)

ik zou eens eerst die commands verwijderen, dan kun je wel weer "veilig" gta IV spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...