Jump to content

Twee vragen.


Dvt

Recommended Posts

Ik heb twee vragen en die luiden als volgt:

  1. Waar zitten de textures van de cutscenes? Want ik probeerde de texture van Dimitri's hoofd te vervangen door de bebloede versie (die je normaal bij de laatste missie pas kunt zien), maar bij de cutscenes had hij zijn normale hoofd weer.
    Ik weet zeker dat ik het goed heb gedaan, want toen Dimitri weg rende in non-cutscene, was zijn hoofd wel bebloed...
  2. Ik weet niet of dit een bug is, maar ik was aan het snipen vanaf het dak op de flat tegenover de safehouse in Bohan, maar er zaten geen bestuurders in de auto's??? Mijn View Distance staat op 32.

Ok dat was het. Bvd. ;)

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

1. Volgens mij zijn de cut-scenes opgenomen, en zijn dus niet in game. Ik kan het fout hebben, maar bij mij lijkt het anders verdacht veel op een videotje.

2. Staat je detail distance ook hoog, anders zou het kunnen dat je draw distance toch hoger moet staan.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Volgens mij zijn de cut-scenes opgenomen, en zijn dus niet in game. Ik kan het fout hebben, maar bij mij lijkt het anders verdacht veel op een videotje.

2. Staat je detail distance ook hoog, anders zou het kunnen dat je draw distance toch hoger moet staan.

OK bedankt voor de hulp.

Enneh, die cutscene textures heb ik gevonden hoor! Het zijn idd andere bestanden... Werkelijk alles dat beweegt in de cutscenes zit er in.

En er zitten ook die 3D credits in en die Dave die met een zweep geslagen werd (Daddy's back, you bitches!!!), uit de intro. :D

Dit is het pad: GTA IV\pc\anim\cutsprops.img

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...