Jump to content

Liberty City Minute


peter-de-gekste

Recommended Posts

Hallo mensen,

Zoals de titel al zegt, ik heb een vraag over de trophy Liberty City Minute.

Want de missies die je hiervoor moet doen in die 30 uur, zijn dat gewoon alle missies behalve de assasin missies, car deliveries en de klusjes die je voor je maten dan doen?

MvG

Peter

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo mensen,

Zoals de titel al zegt, ik heb een vraag over de trophy Liberty City Minute.

Want de missies die je hiervoor moet doen in die 30 uur, zijn dat gewoon alle missies behalve de assasin missies, car deliveries en de klusjes die je voor je maten dan doen?

MvG

Peter

Ja, gewoon het verhaal dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is heel makkelijk. Je hoeft alleen maar de verhaalmissies te doen (>>DEZE<<) en dat binnen 30 speeluren. Het slimste is dat je dan bijna niks doet met je vrienden, veel de taxi neemt en alle cutscenes overslaan. Dan kun je zonder veel moeite binnen 12 uur halen. Dus ver, ver binnen de tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is heel makkelijk. Je hoeft alleen maar de verhaalmissies te doen (>>DEZE<<) en dat binnen 30 speeluren. Het slimste is dat je dan bijna niks doet met je vrienden, veel de taxi neemt en alle cutscenes overslaan. Dan kun je zonder veel moeite binnen 12 uur halen. Dus ver, ver binnen de tijd.

zoals ik heb gedaan en daarom dus die Liberty City Minute trophy gewonnen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem gisteren gekregen, heb de Storyline in 15:35 uur uitgespeeld, dit deed ik gewoon:

- Altijd Taxi nemen

- Cut Scene's overslaan

- Nooit met je vrienden uitgaan

- Niet naar de Internet Café gaan, alleen voor een missie

- Als je een missie gefaald heb, load je vorige SavedGame. Onderaan staat de laatste missie die je gehaald hebt, als je AutoSave aan hebt staan dan. ;)

- Niet naar kleren winkel gaan, alleen voor een missie.

- Missie's snel proberen te doen, en goed.

^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het is heel makkelijk. Je hoeft alleen maar de verhaalmissies te doen (>>DEZE<<) en dat binnen 30 speeluren. Het slimste is dat je dan bijna niks doet met je vrienden, veel de taxi neemt en alle cutscenes overslaan. Dan kun je zonder veel moeite binnen 12 uur halen. Dus ver, ver binnen de tijd.

zoals ik heb gedaan en daarom dus die Liberty City Minute trophy gewonnen

Het is trophie. xD

En speel jij habbo? ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Het is heel makkelijk. Je hoeft alleen maar de verhaalmissies te doen (>>DEZE<<) en dat binnen 30 speeluren. Het slimste is dat je dan bijna niks doet met je vrienden, veel de taxi neemt en alle cutscenes overslaan. Dan kun je zonder veel moeite binnen 12 uur halen. Dus ver, ver binnen de tijd.

zoals ik heb gedaan en daarom dus die Liberty City Minute trophy gewonnen

Het is trophie. xD

En speel jij habbo? ^^

Heb gespeeld, maar werd verbannen (klote spel). :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem gisteren gekregen, heb de Storyline in 15:35 uur uitgespeeld, dit deed ik gewoon:

- Altijd Taxi nemen

- Cut Scene's overslaan

- Nooit met je vrienden uitgaan

- Niet naar de Internet Café gaan, alleen voor een missie

- Als je een missie gefaald heb, load je vorige SavedGame. Onderaan staat de laatste missie die je gehaald hebt, als je AutoSave aan hebt staan dan. ;)

- Niet naar kleren winkel gaan, alleen voor een missie.

- Missie's snel proberen te doen, en goed.

^_^

Ik heb hem in 24:33 uur gedaan, alle cutscenes gekeken, vaak zelf gereden, en ook gewoon level overdoen vanuit het ziekenhuis

Dus je kan gewoon je spel spelen en alles bekijken, en zelf dan kan je het nog makkelijk halen ^_^

@DVT

Cutscenes tellen wel mee, als jij een cutscene hebt van 40 seconden komt dat gewoon bij je tijd

Bewerkt: door RustyRustler89
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...