peter-de-gekste Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Hallo mensen, Zoals de titel al zegt, ik heb een vraag over de trophy Liberty City Minute. Want de missies die je hiervoor moet doen in die 30 uur, zijn dat gewoon alle missies behalve de assasin missies, car deliveries en de klusjes die je voor je maten dan doen? MvG Peter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Hallo mensen,Zoals de titel al zegt, ik heb een vraag over de trophy Liberty City Minute. Want de missies die je hiervoor moet doen in die 30 uur, zijn dat gewoon alle missies behalve de assasin missies, car deliveries en de klusjes die je voor je maten dan doen? MvG Peter Ja, gewoon het verhaal dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Het is heel makkelijk. Je hoeft alleen maar de verhaalmissies te doen (>>DEZE<<) en dat binnen 30 speeluren. Het slimste is dat je dan bijna niks doet met je vrienden, veel de taxi neemt en alle cutscenes overslaan. Dan kun je zonder veel moeite binnen 12 uur halen. Dus ver, ver binnen de tijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Het is heel makkelijk. Je hoeft alleen maar de verhaalmissies te doen (>>DEZE<<) en dat binnen 30 speeluren. Het slimste is dat je dan bijna niks doet met je vrienden, veel de taxi neemt en alle cutscenes overslaan. Dan kun je zonder veel moeite binnen 12 uur halen. Dus ver, ver binnen de tijd. zoals ik heb gedaan en daarom dus die Liberty City Minute trophy gewonnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Ik heb hem gisteren gekregen, heb de Storyline in 15:35 uur uitgespeeld, dit deed ik gewoon: - Altijd Taxi nemen - Cut Scene's overslaan - Nooit met je vrienden uitgaan - Niet naar de Internet Café gaan, alleen voor een missie - Als je een missie gefaald heb, load je vorige SavedGame. Onderaan staat de laatste missie die je gehaald hebt, als je AutoSave aan hebt staan dan. - Niet naar kleren winkel gaan, alleen voor een missie. - Missie's snel proberen te doen, en goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mesprit Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Het is heel makkelijk. Je hoeft alleen maar de verhaalmissies te doen (>>DEZE<<) en dat binnen 30 speeluren. Het slimste is dat je dan bijna niks doet met je vrienden, veel de taxi neemt en alle cutscenes overslaan. Dan kun je zonder veel moeite binnen 12 uur halen. Dus ver, ver binnen de tijd. zoals ik heb gedaan en daarom dus die Liberty City Minute trophy gewonnen Het is trophie. xD En speel jij habbo? ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Het is Trophy, Offtopic: Habbo is saai. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 De cutscenes tellen niet mee hoor... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Het is heel makkelijk. Je hoeft alleen maar de verhaalmissies te doen (>>DEZE<<) en dat binnen 30 speeluren. Het slimste is dat je dan bijna niks doet met je vrienden, veel de taxi neemt en alle cutscenes overslaan. Dan kun je zonder veel moeite binnen 12 uur halen. Dus ver, ver binnen de tijd. zoals ik heb gedaan en daarom dus die Liberty City Minute trophy gewonnen Het is trophie. xD En speel jij habbo? ^^ Heb gespeeld, maar werd verbannen (klote spel). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 (bewerkt) Ik heb hem gisteren gekregen, heb de Storyline in 15:35 uur uitgespeeld, dit deed ik gewoon:- Altijd Taxi nemen - Cut Scene's overslaan - Nooit met je vrienden uitgaan - Niet naar de Internet Café gaan, alleen voor een missie - Als je een missie gefaald heb, load je vorige SavedGame. Onderaan staat de laatste missie die je gehaald hebt, als je AutoSave aan hebt staan dan. - Niet naar kleren winkel gaan, alleen voor een missie. - Missie's snel proberen te doen, en goed. Ik heb hem in 24:33 uur gedaan, alle cutscenes gekeken, vaak zelf gereden, en ook gewoon level overdoen vanuit het ziekenhuis Dus je kan gewoon je spel spelen en alles bekijken, en zelf dan kan je het nog makkelijk halen @DVT Cutscenes tellen wel mee, als jij een cutscene hebt van 40 seconden komt dat gewoon bij je tijd Bewerkt: 5 januari 2009 door RustyRustler89 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.