Revolution-Designer Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Hallo iedereen Ik heb daarnet flink bezig geweest met Photoshop en na een anderhalf uur heb ik een nieuwe signature gemaakt. Dit is hem: Rates, tips en reacties zijn allemaal welkom! Grtz RD Reageren
Klaasvaak-nl Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 bijna de zelfde als de mijne maar wel leuk gedaan Reageren
Rekam Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Persoonlijk iets te druk, maar toch mooi gedaan. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 5 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 bijna de zelfde als de mijne maar wel leuk gedaan Door jou ben ik op het idee gekomen! Bedankt voor de reacties! Reageren
Klaasvaak-nl Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 bijna de zelfde als de mijne maar wel leuk gedaan Door jou ben ik op het idee gekomen! Bedankt voor de reacties! haha oke dan ben blij dat ik kon helpen lol Reageren
Impulse_W Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Als je die 2 mannetjes wegdenkt dan is het enkel een donder op de achtergrond. 2 mannetjes erop, beetje felle kleuren geven, naam erbij en klaar?! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.