Jump to content

Richting aangeven


Richie01

Recommended Posts

Forummers :cya:,

Ik heb sinds vorige week ook GTA IV, maar wat mij opviel;

Autobestuurders kunnen hun richting aangeven (links, rechts).

Aangezien ik merkte dat je de koplampen ook feller kon laten schijnen, vroeg ik me af of je dus ook je richting aan kunt geven. En zoja, hoe?

Ik beschik over de PC-versie van GTA IV.

Bij voorbaat dank!

~Rich.

Link to comment
Delen op andere websites

Forummers :cya: ,

Ik heb sinds vorige week ook GTA IV, maar wat mij opviel;

Autobestuurders kunnen hun richting aangeven (links, rechts).

Aangezien ik merkte dat je de koplampen ook feller kon laten schijnen, vroeg ik me af of je dus ook je richting aan kunt geven. En zoja, hoe?

Ik beschik over de PC-versie van GTA IV.

Bij voorbaat dank!

~Rich.

Nope, niet mogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Hm, dan ben ik toch wel een beetje teleurgesteld..

Trouwens, waar dient de hiermee-kun-je-de-koplamp-feller-laten-schijnen-functie voor? ^_^

Opzich kan hier trouwens wel een slotje op, dan.

Het groot licht kun je simpelweg met de toets 'H' aanzetten. Kijk voor de gehele besturing op >>Deze<< pagina, veel succes! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hm, dan ben ik toch wel een beetje teleurgesteld..

Trouwens, waar dient de hiermee-kun-je-de-koplamp-feller-laten-schijnen-functie voor? ^_^

Opzich kan hier trouwens wel een slotje op, dan.

zo dat je beter ziet in het donker, maar denk gewoon meer voor de grap eigenlijk :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had eerlijk gezegd liever de knipperlichten willen zien in de realistische GTA, in plaats van de koplampen... :duh:

Of beide natuurlijk!

Maarja, bedankt trouwens voor de controlls! Erg handig!

Ik heb zelf geen GTA IV op de PC (uiteraard te zien aan mijn handtekening! :puh: ) maar wellicht is dit een vraag die je binnen het modding cirquit kan stellen!

In het topic GTA IV Modding zijn onder andere wtc en grandpa (vergeef me als ik iemand vergeet te noemen!) druk in de weer met modding, voornamelijk de textures momenteel. De zoektocht naar een scripter is geloof ik ook al begonnen.

Punt waar ik heen wil, voor het "adden" van richtingaanwijzers heb je een scripter nodig, die in de coding kan duiken. Houdt de diverse fansites en fora in de gaten, als er eenmaal iemand begint met scripten van dergelijke zaken, komen de releases van mods al snel! :tu:

Uiteraard is op dit forum PatrickW de bekendste modder van scripting: Geheugenopfrissertje, hij was degene die in de code van San Andreas (ow grote legende Patrick! :dans: ) de Hot Coffee Mod ondekte en speelbaar maakte! Andere fora en sites vallen dus ook onder mijn tip, maar houdt het vooral bij GTAForum.nl en GTAGames.nl! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...