biefi Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Ik kom niet op tijd bij sweet kan iemand deze missie voor mij doen? Ik heb versie 2.
MegaPilot Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 (bewerkt) The Green Sabre = Mission Passed! Beloning = Toegang tot San Fierro! Ik heb geen Cheats en/of Modificaties gebruikt om de missie te halen. De savegame vindt je in de bijlage. Veel plezier verder met San Andreas! Bewerkt: 5 januari 2009 door MegaPilot
biefi Geplaatst: 5 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Je bent je savegame vergeten te uploaden. Als hij is geüpload wil ik hem graag voor je doen. SORRY HIER IS HIJ !! Je bent je savegame vergeten te uploaden. Als hij is geüpload wil ik hem graag voor je doen. SORRY HIER IS HIJ !! Hallo ik heb nog steeds geen antw terug???? GTASAsf3.b
MegaPilot Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 (bewerkt) Ik heb de missie al gedaan, ik heb m'n vorige bericht allang bewerkt. Bewerkt: 5 januari 2009 door MegaPilot
Recommended Posts