the_dan Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 turtle EL trut leuk voor de spaanse nederlanders netzoiets als tulsa street Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Er was hier al een topic over, en dat ging over streetdance Moves. En daar stond ook deze straat bij, dus ik denk niet dat het daar verwijzingen op heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 5 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 maar ik heb er een naam in gevonden ik heb dat topic een tijd geleden ook gelezn alleen dit is wat anders Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Leuk voor de nederlanders. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Meh. Vergezocht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 9 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 t is gewoon omgedraaid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattert Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 ik vind deze wel ver gezocht. die Tulsa street die ik had gevonden was volgens mij gewoon toevallig dat dat omgedreidt "a slut" staat. want Tulsa Street is ook een echte straat naam. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.