ncayseele Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 ik vraag mij af of al de verborgen auto's, wapens, en al de hidden, weggedoken, of wat dan ook, bekend wordt gemaakt door Rockstar games. is dit al eens eerder gebeurd met SA fzo?, gewoon, een vraag omdat er nogal veel gesproken wordt over de 'geheimen' van GTA IV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Nee dit moet allemaal zelf onderzocht worden, maargoed daar heb je www.wikigta.nl voor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Nee dit moet allemaal zelf onderzocht worden, maargoed daar heb je www.wikigta.nl voor Jawel, dat doen ze wel. Tenminste niet zelf, voordat de game is uitgekomen hebben 2 mannen een map gemaakt (met steun van R*) en daar staat alles in, noem het maar op. Alle auto's (uitgezondert degene die je niet voor Brucie of voor Stevie moet halen), duiven, enz, staat er allemaal in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Mag ik weten waar die map staat ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 (bewerkt) Mag ik weten waar die map staat ?Ga in GTA 4 naar een willekeurig internetcafé (de TW@) en surf naar de website 'www.whattheydonotwantyoutoknow.com'. Op deze website staan kaarten met auto's, wapens, first aid kits, armor, pigeons enzovoorts. Bewerkt: 5 januari 2009 door ViceAgent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ddaemen Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Mag ik weten waar die map staat ?Ga in GTA 4 naar een willekeurig internetcafé (de TW@) en surf naar de website 'www.whattheydonotwantyoutoknow.com'. Op deze website staan kaarten met auto's, wapens, first aid kits, armor, pigeons enzovoorts. allang bekend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Mag ik weten waar die map staat ?Ga in GTA 4 naar een willekeurig internetcafé (de TW@) en surf naar de website 'www.whattheydonotwantyoutoknow.com'. Op deze website staan kaarten met auto's, wapens, first aid kits, armor, pigeons enzovoorts. allang bekend Dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat iedereen dit weet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Mag ik weten waar die map staat ?Ga in GTA 4 naar een willekeurig internetcafé (de TW@) en surf naar de website 'www.whattheydonotwantyoutoknow.com'. Op deze website staan kaarten met auto's, wapens, first aid kits, armor, pigeons enzovoorts. allang bekend Dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat iedereen dit weet. ow jah snap wel dat er op die website is, maar laat maar beetje domme opmerking van mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Mag ik weten waar die map staat ?Ga in GTA 4 naar een willekeurig internetcafé (de TW@) en surf naar de website 'www.whattheydonotwantyoutoknow.com'. Op deze website staan kaarten met auto's, wapens, first aid kits, armor, pigeons enzovoorts. allang bekend Dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat iedereen dit weet. ow jah snap wel dat er op die website is, maar laat maar beetje domme opmerking van mij Je vroeg wat, vragen zijn nooit dom! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ncayseele Geplaatst: 5 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 dus, eigenlijk kan GTA IV nog vol zitten van de dingen waar we niet van weten? ik denk dat, nu de pc versie uit is, ze binnen enkele maanden dat eens zou mogen bekend worden gemaakt. Zeker nu GTA IV, vergeleken met GTA SA en al de vorige versies vol zit van de geheimen... grtz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 dus, eigenlijk kan GTA IV nog vol zitten van de dingen waar we niet van weten? ik denk dat, nu de pc versie uit is, ze binnen enkele maanden dat eens zou mogen bekend worden gemaakt. Zeker nu GTA IV, vergeleken met GTA SA en al de vorige versies vol zit van de geheimen... grtz dat zou eventueel goed kunnen, maar nu dat GTA IV al bijna een jaartje uit is denk ik dat het meeste toch al ondekt is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mesprit Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Ik vind dat op die website (whattheydonotwantyoutoknow) de map onduidelijk is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Alle info (en veel meer) is ook te vinden op de wikigta Vindplaatsen pagina's voor GTAIV. Behalve aan de makers van the strategy guides geeft Rockstar nooit informatie over locaties van dingen, zelfs niet voor oude versies. Maar op wikigta is bijna alles te vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 het is toch ook veel leuker om alles te zoeken @ PW wat betekend juggernaut ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.