Jump to content

bekendmaking

ncayseele

Recommended Posts

ik vraag mij af of al de verborgen auto's, wapens, en al de hidden, weggedoken, of wat dan ook, bekend wordt gemaakt door Rockstar games.

is dit al eens eerder gebeurd met SA fzo?,

gewoon, een vraag omdat er nogal veel gesproken wordt over de 'geheimen' van GTA IV

Delen op andere websites

Nee dit moet allemaal zelf onderzocht worden, maargoed daar heb je www.wikigta.nl voor ;)

Jawel, dat doen ze wel. Tenminste niet zelf, voordat de game is uitgekomen hebben 2 mannen een map gemaakt (met steun van R*) en daar staat alles in, noem het maar op. Alle auto's (uitgezondert degene die je niet voor Brucie of voor Stevie moet halen), duiven, enz, staat er allemaal in.

Delen op andere websites

Mag ik weten waar die map staat ?
Ga in GTA 4 naar een willekeurig internetcafé (de TW@) en surf naar de website 'www.whattheydonotwantyoutoknow.com'. Op deze website staan kaarten met auto's, wapens, first aid kits, armor, pigeons enzovoorts. Bewerkt: door ViceAgent
Delen op andere websites

Ga in GTA 4 naar een willekeurig internetcafé (de TW@) en surf naar de website 'www.whattheydonotwantyoutoknow.com'. Op deze website staan kaarten met auto's, wapens, first aid kits, armor, pigeons enzovoorts.

allang bekend

Delen op andere websites

Ga in GTA 4 naar een willekeurig internetcafé (de TW@) en surf naar de website 'www.whattheydonotwantyoutoknow.com'. Op deze website staan kaarten met auto's, wapens, first aid kits, armor, pigeons enzovoorts.

allang bekend

Dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat iedereen dit weet.

Delen op andere websites

allang bekend

ow jah snap wel dat er op die website is, maar laat maar beetje domme opmerking van mij :duh:

Delen op andere websites

allang bekend

ow jah snap wel dat er op die website is, maar laat maar beetje domme opmerking van mij :duh:

Je vroeg wat, vragen zijn nooit dom!

Delen op andere websites

dus, eigenlijk kan GTA IV nog vol zitten van de dingen waar we niet van weten?

ik denk dat, nu de pc versie uit is, ze binnen enkele maanden dat eens zou mogen bekend worden gemaakt.

Zeker nu GTA IV, vergeleken met GTA SA en al de vorige versies vol zit van de geheimen...

grtz

Delen op andere websites

dus, eigenlijk kan GTA IV nog vol zitten van de dingen waar we niet van weten?

ik denk dat, nu de pc versie uit is, ze binnen enkele maanden dat eens zou mogen bekend worden gemaakt.

Zeker nu GTA IV, vergeleken met GTA SA en al de vorige versies vol zit van de geheimen...

grtz

dat zou eventueel goed kunnen, maar nu dat GTA IV al bijna een jaartje uit is denk ik dat het meeste toch al ondekt is.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...